//

iphone koppeling aan macbook verwijderen + niet synchroniseren

iphone koppeling aan macbook verwijderen + niet synchroniseren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, ik weet dat ik nieuw ben op dit forum maar toch heb ik een vraag. Mijn vriendin heeft zaterdag een iphone 4 gekocht en, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-03-11, 14:14
maarten325 maarten325 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2
Standaard iphone koppeling aan macbook verwijderen + niet synchroniseren

Hi,
ik weet dat ik nieuw ben op dit forum maar toch heb ik een vraag.

Mijn vriendin heeft zaterdag een iphone 4 gekocht en, enthousiast als we waren hebben we deze natuurlijk direct aangesloten op haar windowls laptop.

Nu kregen we ook direct de software update van de iphone en die hebben we in werking gezet. Hier ging 't mis. We bleven in een soort van Loop hangen maar in 't kort lukte.

Toen bedacht ik me dat het dan misschien zou lukken als ik m'n macbook zou ophalen en de iphone daaraan zou koppelen. Werkt als een zonnetje.

Het enige probleem is nu dat als wij de iPhone aan haar pc hangen deze zegt alles te synchroniseren maar uiteindelijk voor de applicaties en muziek foutmeldingen geeft (waardoor er dus uiteindelijk niks op haar iphone staat).

Is de telefoon nu gekoppeld aan mijn Macbook? Zo ja, hoe "verwijder" ik deze daar. Zo nee, hoe zorgen wij ervoor dat haar PC gewoon goed gaat synchroniseren met die iPhone?

Bijkomend probleem is dat haar iTunes wel af en toe vastloopt, ook na opnieuw geïnstallerd te hebben.

Dank voor evt antwoorden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
iphone4, koppelen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
synchroniseren met macbook bctm iPhone algemeen 0 19-11-10 15:15
Mac OS X: Nieuw macbook pro en wil niet met itunes synchroniseren Pdeb1993 iTunes 3 01-07-09 20:07
Iphone via Bluetooth synchroniseren met Macbook tets23 iTunes 2 28-03-09 19:00
iphone aan versterker/macbook bunqueejump iPhone algemeen 2 20-01-09 16:47
Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat bruut Unlock [archief] 22 02-12-07 16:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:21.