Volledige Mac herkent iPhone niet meer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone 3gs aangesloten op de Mac maar hij herkent hem helemaal niet meer. Finder/Disk Utiliy/Fotolader/iTunes etc. laten hem niet meer zien. De ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Volledige Mac herkent iPhone niet meer
Ik heb mijn iPhone 3gs aangesloten op de Mac maar hij herkent hem helemaal niet meer. Finder/Disk Utiliy/Fotolader/iTunes etc. laten hem niet meer zien.
De iPhone laad wel op en bij 'Over deze Mac' verschijnt hij wel onder USB met de naam iPhone. Ik heb stappen uit andere posts gevolgd als het herinstalleren van iTunes (verwijderen van alles). Mijn andere Mac herkent de iPhone wel en laat hem direct in iTunes zien. Wie weet hoe ik dit kan oplossen? Ook ben ik benieuwd of je de Apple Mobile Device Service ook hoort te zien in de activiteitenweergave. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb ontdekt dat het komt doordat de Apple Mobile Device Support niet wordt geinstalleerd met iTunes.
Zo bestaat de map /System/Library/PrivateFrameworks/MobileDevice.framework/Resources/AppleMobileDeviceHelper.app/Contents/Resources/ niet op mijn Mac. Herinstallatie iTunes zorgt er ook niet voor dat hij wordt geinstalleerd. Wie weet hoe ik dit kan oplossen? |
|
||||
|
||||
Dit heb je vast ook al geprobeerd: andere USB poort?
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ook ik heb dit probleem. Ik kon al langer mijn iphone niet meer updaten omdat ik nog met OS 10.4 werkte. Sinds kort OS geupdatet naar 10.6 en ook nieuwe itunes geinstalleerd.
Andere usb-poort helpt niet en ook herinstallatie Itunes heb ik al meermaals gedaan. Iphoto herkent de Iphone wel. Laatst gewijzigd door Dhrt; 27-03-11 om 18:53. |
|
||||
|
||||
Misschien hebben jullie hier iets aan?
iPhone, iPad, or iPod touch: Device not recognized in iTunes for Windows |
Labels |
iphone, itunes, synchronisatie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Itunes herkent Iphone niet meer | tvtje | iTunes | 3 | 28-02-11 08:08 |
computer herkent de iphone niet meer | tatoe | iPhone algemeen | 3 | 15-05-10 08:00 |
Itunes herkent Iphone niet meer:( | Gian | Archief | 3 | 13-10-09 23:33 |
pc herkent iphone niet meer | thecrew_82 | iPhone algemeen | 10 | 02-09-08 11:27 |
Iphone boot niet meer!, itunes herkent hem niet! | mister@ | Unlock [archief] | 8 | 10-01-08 23:17 |
|
|