iphone aan versterker/macbook discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik dacht ik verbind m'n iphone bij gebruik van ocaria aan m'n macbook, zodat ik via garageband een stukje kan opnemen, maar werkt niet? als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone aan versterker/macbook
ik dacht ik verbind m'n iphone bij gebruik van ocaria aan m'n macbook, zodat ik via garageband een stukje kan opnemen, maar werkt niet? als ik ocarina gebruik hoor ik alleen maar blaasgeluid. verbonden aan de versterker gaan mp3's/ipod functie aan.
is er iets dat ik moet instellen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
GarageBand herkent je iPhone niet, 'fysieke instrumenten' zoals GarageBand ze noemt worden opgenomen met een mic.
|
|
|||
|
|||
je moet een draadje van je iphone headset ingang naar je mic ingang van je macbook doen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: iPhone op versterker | Tjedemich | Muziek, foto & video | 18 | 30-08-11 10:51 |
iphone koppeling aan macbook verwijderen + niet synchroniseren | maarten325 | iTunes | 0 | 28-03-11 15:14 |
En ik bied een macbook pro 15" aan | Destiny | Archief | 5 | 31-01-09 18:47 |
Muziek: iphone aansluiten op versterker | sammie | Muziek, foto & video | 1 | 26-08-08 22:15 |
Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat | bruut | Unlock [archief] | 22 | 02-12-07 17:22 |
|
|