Goed hoesje voor kampeervakantie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga kamperen en neem mee: een iPhone 6. Ik ben er zuinig op en verwacht geen extreme omstandigheden, maar toch is kamperen wel wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Goed hoesje voor kampeervakantie?
Ik ga kamperen en neem mee: een iPhone 6. Ik ben er zuinig op en verwacht geen extreme omstandigheden, maar toch is kamperen wel wat anders dan thuis en in de stad. Welke bescherming kunnen jullie aanraden? Ik wou het niet al te duur maken natuurlijk.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Thuis laten in de watten onder in de ladenkast
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 juli 2015 om 21:38 ---------- Even Googlen bij appelhoes |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wellicht is de UAG Folio case iets voor je. Kost €30 en beschermt je iPhone optimaal.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 juli 2015 om 23:04 ---------- Urban Armor Gear Composite Folio case Black voor je iPhone 6 *-* Appelhoes |
|
|||
|
|||
Bedankt allemaal!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alternatief voor hoesje | JanR | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 13-12-11 23:06 |
Ik zoek een hoesje voor sport én voor dagelijks gebruik | MCNO | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 20-06-11 11:42 |
iPhone hoesje wat goed beschermd tegen zeezand. | destapper | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 22-04-10 20:21 |
hoesje of geen hoesje? | josephusjg | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 08-08-09 00:40 |
|
|