//

Waar grote Gsm en tablet onderdelen kopen (groothandel)

Waar grote Gsm en tablet onderdelen kopen (groothandel) discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben al een tijdje actief als hersteller van iPhones en iPad's maar ook andere merken. Tot nu koop ik mijn onderdelen altijd via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-07-15, 13:29
Tr1pLa5h Tr1pLa5h is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2015
Berichten: 1
Standaard Waar grote Gsm en tablet onderdelen kopen (groothandel)

Hallo,

Ik ben al een tijdje actief als hersteller van iPhones en iPad's maar ook andere merken. Tot nu koop ik mijn onderdelen altijd via online shops maar doordat ik zoveel werk heb de laatste tijd denk ik dat ik mijn onderdelen nog iets goedkoper kan aankopen en aanbieden door ze via een groothandel (al dan niet in het buitenland) aan te kopen.

Heeft iemand toevallig zo een adres voor mij of enkele tips waar ik kan gaan aankloppen?

Bedankt voor de hulp

P.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waar iPhone onderdelen inkopen BrmmG iPhone accessoires en onderdelen 2 23-04-14 22:08
Waar kan ik goedkoop onderdelen kopen? Paultjepils3 iPhone accessoires en onderdelen 8 10-09-13 22:24
Iphone onderdelen waar te vinden PapoNL iPhone accessoires en onderdelen 4 06-08-13 21:12
waar onderdelen moederbord kopen? knibber iPhone algemeen 0 18-04-12 12:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:02.