Goede autohouder iphone 6s plus discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben voornemens op zoek te gaan naar een andere autohouder. Ik heb het liefst zo een die je tegen het raam kan plakken maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Goede autohouder iphone 6s plus
Ik ben voornemens op zoek te gaan naar een andere autohouder. Ik heb het liefst zo een die je tegen het raam kan plakken maar een jaar terug heb ik er eens een bij Mediamarkt gekocht, 40 euro en hij heeft nog geen seconde fatsoenlijk aan het raam geplakt. RAmen waren schoon en vetvrij.
Heeft iemand hier ervaring mee. Bij voorkeur een houder waar ik niet mijn iPhone uit haar jasje hoef te halen (ik heb zo'n dichtklapcase, die ik dan normaliter omsla en dan wilik 'm er in kunnen zetten) en die dus niet steeds van het raam afklettert. Ik vind dat niet alleen gevaarlijk voor mijn iPhone maar ook, en dat is nog erger, voor de rijveiligheid. Bedankt alvast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik een magneet nu, eindelijk een goeie oplossing mits je wel de goeie koopt.
Nadeel; je moet die tsjoep op uw hoes laten zitten, je bent er voor of tegen, mij kan het niet zoveel schelen, mijn probleem is daardoor opgelost, ik zie wel hoe het zal verlopen. Autohouders was ik wat beu, meerdere gekocht ook en nooit echt ene gehad die echt 100 z'n ding deed, ook altijd maar afvallen en ik had altijd schrik mijne iPhone eens naar de friet zou zijn. |
|
||||
|
||||
Ik ben al jaren blij met Brodit houders. Verschillende telefoons, verschillende auto's.
Even googrlrn.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
opzoek naar een goede autohouder, car mount, car holder | applefreak97 | iPhone accessoires en onderdelen | 14 | 16-09-15 12:50 |
Autohouder iPhone 6 plus | jarnovld | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 14-10-14 12:11 |
Goede autohouder en oplader iPhone | Deora | iPhone algemeen | 6 | 04-06-14 14:22 |
Autohouder iphone 3g | hummel | iPhone accessoires en onderdelen | 15 | 30-11-08 14:11 |
iPhone autohouder | djseven | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 21-06-08 21:17 |
|
|