Goede autohouder en oplader iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een iPhone 5s, ik wil deze ook gebruiken als navigatie. Nu ben ik opzoek naar een goede autohouder plus lader. Het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Goede autohouder en oplader iPhone
Ik heb sinds kort een iPhone 5s, ik wil deze ook gebruiken als navigatie. Nu ben ik opzoek naar een goede autohouder plus lader. Het liefst een met een zuignap, maar dan wel een die niet bij het geringste los komt.
Graag hoor ik welke houders jullie voorkeur hebben. Ik heb al op diverse webshops gekeken, maar de keuze is behoorlijk groot. Edit Ik zie nu dat ik dit onder 'iPhone algemeen' heb geplaatst, kan iemand dit verplaatsen naar iPhone accesoires? Laatst gewijzigd door Deora; 03-06-14 om 20:19. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat voor oplader zoek je? Een die in de usb poort gaat of in de aansteker?
|
|
|||
|
|||
Ik zoek een lader voor in de aansteker.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb het vaak genoeg meegemaakt dat het maar op een van de twee is.
Ik kan niet zo 1 2 3 eentje met een lader en een houder vinden, maar hier vind je de twee dingen apart: Houder met zuignap Oplader |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Gebruik al jaren voor al min gsm's en ook voor al weer drie iphones een brodit houder.
Beter is er gewoon niet! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vragen over autohouder voor iPhone | sjoeii | iPhone accessoires en onderdelen | 24 | 18-08-11 15:14 |
iphone 4 en 3GS in dezelfde autohouder/carkit | dr-trombone | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 11-09-10 15:38 |
iPhone 3G autohouder + lader | Mindreaver | iPhone accessoires en onderdelen | 68 | 03-08-09 23:34 |
Autohouder iphone 3g | hummel | iPhone accessoires en onderdelen | 15 | 30-11-08 14:11 |
iPhone autohouder | djseven | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 21-06-08 21:17 |
|
|