//

Automatisch koppelen via Bluetooth (4s met iOS 7.1.1)

Automatisch koppelen via Bluetooth (4s met iOS 7.1.1) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Sinds kort beschik ik over een iPhone 4S met iOS 7.1.1. Mijn vorige toestel was een HCT One X welke ik altijd prima ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-06-14, 15:37
WoTeX WoTeX is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 2
Standaard Automatisch koppelen via Bluetooth (4s met iOS 7.1.1)

Hallo allen,

Sinds kort beschik ik over een iPhone 4S met iOS 7.1.1. Mijn vorige toestel was een HCT One X welke ik altijd prima heb kunnen gebruiken met de radio in mijn auto (een Sony MEX-BT3900U). Deze heb ik eenmalig moeten koppelen, waarna deze automatisch verbinding maakte wanneer ik in de auto zat (en uiteraard bluetooth ingeschakeld was).

Nou heb ik met mijn iPhone gewoon verbinding gemaakt met mijn autoradio. Dit werkte de eerste keer prima. Toen ik echter een dag later weer in de auto zat (zowel op radio als op telefoon waren bluetooth ingeschakeld), werd de verbinding niet automatisch gemaakt... iets wat eerder dus gewoon werkte met mijn Androidtoestel. Wanneer ik in bij de instellingen op de naam van mijn autoradio tik, wordt de verbinding direct gemaakt en werkt alles uiteindelijk wel.

Hoe kan het dat dit toestel niet automatisch verbinding maakt? Ik wil graag in de auto stappen zonder dat ik hier naar om hoef te kijken. Is dit onmogelijk met iPhones, of zie ik ergens een instelling over het hoofd?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-06-14, 15:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WoTeX Bekijk bericht
Is dit onmogelijk met iPhones, of zie ik ergens een instelling over het hoofd?
Ik denk het niet. Hier koppelen twee iPhone 5s automatisch met een Pioneer entertainment system.
  #3  
Oud 04-06-14, 15:47
WoTeX WoTeX is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik denk het niet. Hier koppelen twee iPhone 5s automatisch met een Pioneer entertainment system.
Ik heb het net ook nog met mijn tablet getest (Asus Transformer TF101). Deze koppelt ook automatisch.

Heeft iemand enig idee hoe het kan dat het met Android goed werkt, maar met iOS (nog?) niet? Ik heb de iPhone zojuist ook opnieuw verbinding laten maken (instellingen verwijderd en opnieuw ingesteld), maar ook dat maakt geen verschil.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iOS bluetooth: selectief profiel koppelen? yo-1 iPhone algemeen 0 20-12-13 15:32
Telefoon automatisch op stil bij koppelen met dock DennisVenemaFotografie iPhone algemeen 5 20-12-13 00:03
Iphone 4 automatisch koppelen met Parrot CK3100 Nekkie079 iPhone accessoires en onderdelen 8 23-10-13 15:48
bluetooth automatisch koppelen didier70 iPhone algemeen 1 24-04-13 10:02
iPhone 4 koppelen met windows 7 via bluetooth glennvho iPhone algemeen 3 13-01-11 19:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:22.