iPhone activeren zonder iD discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste leden, Mijn moeder heeft sinds kort een iPhone 4S. Die heeft ze via marktplaats. Maar, ze was vergeten om de Apple id te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone activeren zonder iD
Hallo beste leden,
Mijn moeder heeft sinds kort een iPhone 4S. Die heeft ze via marktplaats. Maar, ze was vergeten om de Apple id te vragen en het ww. Maar we hebben die nummer niet meer. Maar als iOS 8 straks uitkomt. Moet je dan je iPhone weer activeren? Of niet. En kan dit niet via een een of ander manier worden onvelt? Vriendelijke groeten Milan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je zal telkens opnieuw de iPhone moeten activeren wanneer je de iPhone herstelt naar de huidige of volgende iOS versie...
De apple-id en wachtwoord van de verkoper heb je in principe niet nodig...Wel moet de vorige eigenaar de iPhone 'vrijmaken' in zijn iCloud account... Een andere weg is er niet...tenzij Apple hier zeer coulant over doet...maar da's nog maar zéér de vraag...Je zal 't een en 't ander moeten bewijzen...
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb deze gewist (alle inhoud en gegevens) en "zoek mijn iPhone" uitgeschakeld (krijg je bericht van per e-mail van Apple, dat die functie is uitgeschakeld). Maar ik begrijp dat je via iCloud de telefoon ook nog moet "vrijmaken" En hoe doe je dat, dat "vrijmaken" in de iCloud account dan?
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik zou het namelijk bijzonder vervelend vinden als de koper hier "gedoe/gezeur" mee zou krijgen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke, even een vraagje. Ik zit nu op de icloud van mij. Ik zie daar me moeders iphone. Is die dan bij de andere verkoper uit de Icloud ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dus ik kan straks zonder problemen straks updaten op me moeders iphone ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke bedankt voor je hulp! Dan weet ik het
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone activeren zonder simkaart | dvischjager | iPhone algemeen | 1 | 12-02-14 20:38 |
iPhone: Iphone 4 Activeren zonder SIM | Kymela | Jailbreak | 0 | 23-12-10 17:34 |
iphone activeren zonder computer | bako | Archief | 4 | 18-09-10 11:07 |
iPhone 2G activeren zonder itunes | b-style | Archief | 2 | 31-01-10 20:49 |
iPhone activeren zonder O2 simkaart | duncanjb90 | iPhone algemeen | 1 | 26-10-09 09:57 |
|
|