bluetooth "vergeet dit apparaat" ongedaan maken discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb in de Bluetooth-lijst (iPhone 5s, iOS9.2) op middels 'Vergeet dit apparaat' mijn Garmin Horloge verwijderd, omdat deze 2x in het overzicht stond. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bluetooth "vergeet dit apparaat" ongedaan maken
Hallo,
Ik heb in de Bluetooth-lijst (iPhone 5s, iOS9.2) op middels 'Vergeet dit apparaat' mijn Garmin Horloge verwijderd, omdat deze 2x in het overzicht stond. de iPhone neemt het 'vergeten' iets te letterlijk waardoor ik hem nu op geen enkele manier meer kan koppelen, ook niet na rebooten van de iPhone en horloge. iemand een oplossing? bij voorbaat Dank! groet, Ronald |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
FIXED!
de garmin app starten tijdens het zoeken naar nieuwe device's heeft bovenstaand probleem opgelost. |
Labels |
bluetooth reset, connect, smartwatch |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn Computer ziet mijn iPhone als een "Draagbaar Apparaat" | Mucahitt | iPhone algemeen | 1 | 13-11-12 18:09 |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
iPhone 1e gen.: iPhone -> "usb apparaat wordt niet herkend" | Nemisis2003 | Unlock | 13 | 16-08-09 15:06 |
OS 3.0 "vergeet" waar je bent gebleven in je audiobook | SuperJay | iPhone algemeen | 0 | 23-06-09 10:21 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|