//

iPhone 4s laad niet meer op na batterij reparatie

iPhone 4s laad niet meer op na batterij reparatie discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Een paar dagen geleden heb ik de batterij van de iPhone 4s van mijn moeder vervangen. De batterij was erg zwak en was ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-12-15, 16:15
FrankSolleveld FrankSolleveld is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2015
Berichten: 2
Standaard iPhone 4s laad niet meer op na batterij reparatie

Beste allemaal,

Een paar dagen geleden heb ik de batterij van de iPhone 4s van mijn moeder vervangen. De batterij was erg zwak en was aan vervanging toe. Ik vervang de batterij en alles schijnt te werken. Er is signaal met Wi-Fi, Cellular werkt, bellen werkt, camera doet het nog. Kortom: alles werkt. Ik was tevreden.
De volgende dag komt mijn moeder naar me toe met het probleem dat de iPhone niet oplaad. Ik vond dit gek, de batterij is nieuw, en nog sterker dan de vorige batterij. Raar dat de batterij dan niet werkt.

Ik heb een screenshot meegestuurd waarin je kan zien dat de iPhone oplaad, alleen laad hij dus niet echt op. Echter het oplaad teken kan je wel zien.

Ik heb van alles geprobeerd. De connector uitgeblazen, opnieuw de batterij erin doen. Kan het gewoon zijn dat de batterij naar de ***** is die ik gekocht heb? Of is er iets anders aan de hand?

Even samenvatten:

Het gaat om een iPhone 4s 16GB:

- iOS 9.2
- Nieuwe batterij.
- Laad niet op, maar het oplaad icoon kan je zien.

Graag hoor ik van jullie!

Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!

Met vriendelijke groeten,

Frank.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_0127.jpg‎ (23,2 KB, 5x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-12-15, 16:25
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FrankSolleveld Bekijk bericht
De volgende dag komt mijn moeder naar me toe met het probleem dat de iPhone niet oplaad. Ik vond dit gek, de batterij is nieuw, en nog sterker dan de vorige batterij. Raar dat de batterij dan niet werkt.
En dat is dus onmogelijk! Een accu met meer capaciteit is ook groter/dikker dan de originele accu. Je gebruikt dus hoogstwaarschijnlijk een incompatibele accu en die wil de Power Daemon (powerd) niet opladen. Ergo, zo raar is dat allemaal niet.
  #3  
Oud 27-12-15, 11:15
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

beste toch niet waar wat je allemaal schrijft ik heb een zwaardere capaciteit batterij in mijn 6 zitten nu blijft deze dus langer opgeladen ook een 4s met een zwaardere batterij

blijven alle 2 langer vol
er zijn aa en aaa batterijen met diversen capaciteit en daar merk je ook verschil
er zijn ook accu s in auto s met een zwaardere capaciteit deze zijn wel 3 keer zo duur ,gel accu s , leg dat dan eens even uit ?

er is dus wel degelijk verschil in batterijen en accu s

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 december 2015 om 10:18 ----------

frank probeer hem eens met een Ipad lader op te laden is 2 amp ipv 1 amp
  #4  
Oud 27-12-15, 11:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trimix Bekijk bericht
beste toch niet waar wat je allemaal schrijft ik heb een zwaardere capaciteit batterij in mijn 6 zitten
Dat komt omdat jij in jouw microkosmos heel speciale eigen natuurwetten hebt. Jouw natuurwetten werken in ons universum niet. Om een lang verhaal kort te maken: je bent weer eens zever in pakskes aan het verkopen (waarschijnlijk om commerciële redenen). En ik ga echt geen Pb accu's vergelijken met LiPo of LiFe accu's.

Voor het overige mag jij van mij zelfs het licht van de zon ontkennen als dat goed uitkomt voor jouw winkeltje.
  #5  
Oud 27-12-15, 12:19
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Als timosha + Gebruik eens een keer hoofdletters en interpunctie man. Gewoon uit respect voor lezers!
  #6  
Oud 27-12-15, 12:40
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

timosha als jij dat denkt moet je dat lekker denken , ik probeer hier tenminste nog mensen te helpen ipv van ze de grond in te boren
dus het hele verhaal van accu s in autos enz is uit mijn duim gezogen volgens jou natuur wetten ? ooit gehoord van optima accu s voor in de auto ? zeker ook een fabeltje in jou ogen ? ook bv in hybride autos groter actie radius zijn die batterijen ook 3 keer zo groot geworden ?ook uit mijn duim gezogen ? heb jij überhaupt wel ooit een gel accu gezien vraag ik me af ... en nee ik heb geen winkel

Laatst gewijzigd door trimix; 27-12-15 om 12:50.
  #7  
Oud 27-12-15, 12:43
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trimix Bekijk bericht
heb jij überhaupt wel ooit een gel accu gezien vraag ik me af ...
Ja, met polymer gel. Succes verder met de commerce.

PS:
Ik maak de dienst niet uit maar kwakzalvers en roeptoeters pak ik wel aan. Alleen al om de forumleden te beschermen tegen zulke sujetten.
  #8  
Oud 27-12-15, 12:53
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

en jij moet eens ophouden met hier proberen de dienst uit te maken je moet niet denken dat alleen jij alles beter weet , je zult best ergens een expertise in hebben ....
en de forum leden hoef jij niet te beschermen dat doet iemand anders wel

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 december 2015 om 12:15 ----------

oja en Jij ! pakt helemaal niks aan ben geen kwakzalver denk dat je dat zelf bent ..
en nu moet je maar eens ophouden met alleen maar modder te gooien naar iemand die al vanaf 2007 lid is van dit forum
en je moet niet denken dat je overal verstand van hebt , heb ik ook niet en jij dus ook niet ...

Laatst gewijzigd door trimix; 27-12-15 om 13:15.
  #9  
Oud 30-12-15, 22:55
FrankSolleveld FrankSolleveld is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2015
Berichten: 2
Standaard

Bedankt allemaal voor het reageren.

Het is niet mijn bedoeling om hier een discussie te starten, ik probeer gewoon uit te sluiten wat het probleem is.

Ik heb nu de oude accu er weer in gedaan, de nieuwe accu wordt teruggestuurd. Kijken of de nieuwe nieuwe accu wel werkt.

Ik houd jullie op de hoogte.

Alvast een fijne jaarwisseling toegewenst.

Met vriendelijke groet,

Frank Solleveld.
  #10  
Oud 31-12-15, 10:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FrankSolleveld Bekijk bericht
Ik heb nu de oude accu er weer in gedaan, de nieuwe accu wordt teruggestuurd. Kijken of de nieuwe nieuwe accu wel werkt.
iFixit heeft compatibele accu's (verschillende APN) die gegarandeerd herkend worden door de Power Daemon en dus werken. Maar, dat zijn geen wonder- of mirakelaccu's met een hogere capaciteit. Deze accu heeft dezelfde capaciteit als de originele, zijnde ca. 1.430 mAh:

https://www.ifixit.com/Store/Parts/i...ry/IF115-005-1

Ook een heel fijne jaarwisseling gewenst.
  #11  
Oud 01-01-16, 16:04
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Accu,s met een grotere capaciteit voor iphone vastgestelde type bestaan niet ,
Natuurlijk zijn er accus te koop met de tekst 2.430 mah , maar dan is de capaciteit alleen in de text te vinden en niet in de accu.
Vaak zijn deze accu,s voorzien van goudkleurig folie.

Heb je niet heel misschien de connector op je print gesloopt?

Laatst gewijzigd door suzuki2002; 01-01-16 om 18:23.
Reageren

Labels
batterij, iphone, iphone 4s, niet opladen, reparatie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterij iPhone 4 snel leeg / laad niet altijd op, kuren ?? annika1987 iPhone accessoires en onderdelen 2 28-11-12 14:55
iPad 1: Laad niet meer op, batterij vervangen? sbams iPad accessoires en onderdelen 8 07-08-12 22:06
iphone laad niet op, kan ik testen of het de batterij is? t!mmy iPhone algemeen 1 31-05-12 16:38
iPad2 batterij laad niet op Myrrhman iPad algemeen 1 06-04-12 10:10
Batterij iphone 4 laad niet op sias9 iPhone algemeen 6 21-02-12 21:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:39.