Geen geluid uit koptelefoonaansluiting discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals de titel al zegt komt er slecht geluid uit mijn oordopjes als ik ze aansluit aan mijn iPhone. Ik hoor de muziek wel, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen geluid uit koptelefoonaansluiting
Zoals de titel al zegt komt er slecht geluid uit mijn oordopjes als ik ze aansluit aan mijn iPhone. Ik hoor de muziek wel, maar heel zachtjes en zonder bass.
Ik heb thuis de oordopjes van mijn moeder gepakt en die doen het wel gewoon. Dus toen probeerde ik alle andere oordopjes thuis en meer dan de helft deed het gewoon niet in mijn iPhone, terwijl mijn zus precies dezelfde telefoon heeft en ze bij haar het wel gewoon doen. Hierdoor denk ik dat het aan mijn telefoon ligt. Wat kan ik hieraan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
iPad geluidsprobleem wel geluid met koptelefoon, maar geen geluid uit de speaker | kennyyang | iPad algemeen | 0 | 07-09-12 02:53 |
Geen geluid uit i-phone | Niek S | iPhone algemeen | 4 | 24-12-08 19:35 |
geen geluid uit oorspeaker | mitchel | Unlock [archief] | 16 | 16-05-08 14:57 |
|
|