iPhone 4 scherm reageert niet meer discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iPhone 4 reageert het scherm niet meer. Dit probleem is ontstaan nadat mijn iPhone voor 20000 minuten was geblokkeerd. Alleen als ik in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 scherm reageert niet meer
Op mijn iPhone 4 reageert het scherm niet meer. Dit probleem is ontstaan nadat mijn iPhone voor 20000 minuten was geblokkeerd. Alleen als ik in het midden heel hard druk wil er nog wel is iets gebeuren. Is dit probleem verholpen door het scherm te vervangen of is er nog een andere oplossing? Verder is mijn vergrendel knop ook kapot dus kan ik hem niet tien seconden ingedrukt houden met de home knop.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
herstel hem eerst eens via itunes heb je de aan/uit knop niet voor nodig
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone reageert niet meer - zwart scherm | chiaracolman | iPhone algemeen | 3 | 26-12-13 13:23 |
iphone 5 scherm probleem/reageert niet meer | Shorty007 | iPhone algemeen | 7 | 08-11-13 13:43 |
iPhone 5 scherm reageert niet meer | wesselvanoyen | iPhone algemeen | 1 | 18-10-13 17:22 |
Scherm iphone reageert na een tijdje niet meer | caspas | iPhone algemeen | 6 | 27-06-13 11:08 |
iPhone 3GS scherm reageert niet meer. | LostInStereo | iPhone algemeen | 0 | 08-05-11 18:35 |
|
|