Scherm iphone reageert na een tijdje niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een maand geleden heb ik mijn iphone 4s op de grond laten vallen, er zat toen een groote barst in het scherm en ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scherm iphone reageert na een tijdje niet meer
Een maand geleden heb ik mijn iphone 4s op de grond laten vallen, er zat toen een groote barst in het scherm en ik heb hem meteen laten repareren. Maar na een paar dagen kreeg ik ineens een probleem, het scherm reageerde niet meer als je 5 minuten met de telefoon bezig was. Het was voor even opgelost als je de telefoon vergrendelde, of hard duwde op het scherm net boven de camera aan de voorkant. Maar het werd alleen maar erger, en hij werkt nu aleen nog als je op die plek duwt. Dus nu vraag ik me af wat er nou aan de hand is.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Even een vraagje, wat koste het om het scherm te laten vervangen? Een scherm alleen al, zonder montage, kost op dit moment zo rond de €80,- tot €100,-. Dus als je minder dan pak 'm beet minimaal €100,- hebt betaald heb je grote kans dat je een namaakscherm hebt gekregen (van slechte kwaliteit in dit geval).
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Compleet onzin een origineel scherm koopt men in voor rond de 30 euro .. Incl serienummer Kenmerk met v vorm op touchscreenflex De goedkopere schermen zijn tussen de 15 en 20 euro te krijgen |
|
||||
|
||||
Op dx.com vind je genoeg namaak schermen
|
|
|||
|
|||
Klinkt idd naar een slecht scherm of dat de connector niet goed is aangesloten. Ik zou lekker snel terug gaan als je toch garantie hebt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS scherm reageert niet meer. | LostInStereo | iPhone algemeen | 0 | 08-05-11 18:35 |
Power button werkt al een tijdje niet meer. | hanzana | iPhone algemeen | 0 | 20-06-09 16:43 |
Bovenste Helft Scherm Reageert Niet Meer... | CadmanF | iPhone algemeen | 1 | 07-02-09 22:09 |
Bovenkant van het scherm reageert niet meer | bungieke | Archief | 1 | 17-07-08 16:12 |
Help! :( Icon-scherm reageert niet meer!! | Kevinfan | Unlock [archief] | 18 | 06-12-07 17:06 |
|
|