Hema iPhone lader ervaringen discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag heb ik een iPhone oplader gekocht bij Hema, ik heb het nog niet gebruikt omdat ik van veel mensen lees op het internet dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hema iPhone lader ervaringen
Vandaag heb ik een iPhone oplader gekocht bij Hema, ik heb het nog niet gebruikt omdat ik van veel mensen lees op het internet dat je beter geen kabels kunt gebruiken die niet van Apple zelf zijn, is dat een fabel of kan ik echt beter gewoon een Apple lader halen
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zat bij die iPhone 6s geen originele Lightning kabel en oplader?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je een kabel aanschaft, waar op de verpakking dit niet opstaat, moet je het beter maar niet kopen. Waar deze afbeelding er wel op staat, kan en mag je ervan uit gaan dat je safe zit.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dan zou ik hem maar terugbrengen. Is niet te vertrouwen. Weet wel dan zeker dat hij het niet gaat doen.
|
|
|||
|
|||
Heb het terug gebracht en ik heb het even nagevraagd bij een iCentre en die zeggen ook zolang er een logo van made for iPhone opstaat is het goed en de Hema heeft er inderdaad ook 1 waar dat op staat van 15 euro maar die goedkopere gaat dus hoogstwaarschijnlijk of niet werken of het is heel slecht voor de iPhone, blijf het dan wel vreemd vinden dat die dingen dan toch verkocht worden, maar ja haha het is opgelost
|
|
|||
|
|||
Mijn ervaring met Hema kabels is dat de officiële bij mij niet goed werkte en snel kabelbreuk had. Maar die platte (lint) kabels van 2 meter doen het fantastisch en blijven het ook doen. Zit op 9.0.1 vanwege jailbreak, maar mijn man is up to date met firmware en bij hem werkt het ook prima.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bij mijn iPhone lader is een 8 pin uit de lightning lader | Emily1 | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 10-03-15 22:49 |
TIP: Hema decolleté portemonnee voor iPhone | concordia13 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 27-05-13 14:04 |
|
|