Apple hoesje garantie voor iPhone scherm? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Mijn iPhone 7 is op straat gevallen. Er zit nu een enorme barst in. Ik heb altijd een origineel Apple hoesje om mijn iPhone, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple hoesje garantie voor iPhone scherm?
Hoi,
Mijn iPhone 7 is op straat gevallen. Er zit nu een enorme barst in. Ik heb altijd een origineel Apple hoesje om mijn iPhone, is Apple nu verplicht om mijn scherm kosteloos te repareren aangezien hun hoesje niet beschermend genoeg was? Met vriendelijke groet, Max Budding |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een gebarsten scherm valt niet onder de garantie. Het antwoord is dus: nee Apple is niet verplicht om het scherm kosteloos te repareren.
|
Labels |
garantie, hoesje, iphone7, scherm |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5S los scherm (productiefout) icm stootschade. Garantie? | suijkerwerk | iPhone algemeen | 2 | 19-07-15 04:33 |
Iphone 6 Plus - garantie op scherm | KBM | iPhone algemeen | 9 | 29-11-14 10:28 |
Iphone scherm opeens gebarsten, garantie? | dorus | iPhone algemeen | 7 | 19-08-09 22:57 |
|
|