Iphone 6 Plus - garantie op scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen! Ik ben benieuwd in hoeverre er garantie verleend wordt op de iphone 6 plus als daarvan het scherm in mn broekzak kapot is geknapt?! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 6 Plus - garantie op scherm
Goedemorgen!
Ik ben benieuwd in hoeverre er garantie verleend wordt op de iphone 6 plus als daarvan het scherm in mn broekzak kapot is geknapt?! Valt lastig te bewijzen natuurlijk, maar het is toch echt zo Ik heb het veels te dure zwart lederen apple hoesje erbij van 59E! En wat je ook direct merkt is dat de telefoon buigzaam wordt, wat eerst gewoon niet zo was! Prijzen op internet rijzen werkelijk de pan uit, E399 is geen uitzondering Apple zelf vervangt geen schermen nog in de Apple store, maar 'binnen de garantie' wel vervanging van toestel voor 150E.. Ben er echt dood ziek van, heb em pas sinds 4 oktober! Ik was eigenlijk niet van plan hier ook maar 1 cent voor te betalen, bovendien hoor je het vaker! Ik vind het echt absurd dat mijn dure splinternieuwe telefoon gewoon kapot gaat in mn broekzak! Wie weet hier meer over?! Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Op een gebarsten scherm geeft Apple in principe geen garantie ongeacht hoe de barst is ontstaan. Maar als je een heel goed "broekzakverhaal" hebt kan je natuurlijk altijd proberen. Succes gewenst.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dank voor je antwoord |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ga ik doen! Ik zal posten als ik iets meer weet, bedankt!
|
|
||||
|
||||
Anders schakel je de inboedel verzekering in
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan moet je wel een inboedel verzekering hebben die dit dekt in het algemeen niet. Of je moet een top verzekering hebben.en dan nog heb je meestal een eigen risico van ong. 100euro
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier ergens gelezen dat een scherm vervangen van een IPhone 6 bij Apple 130 euro kost
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple - Support - Servicereactiecenter |
Labels |
6 plus, iphone, scherm |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Garantie iPhone uit USA (veel gedoe en onduidelijkheden, geen garantie?) | jerpsx | iPhone algemeen | 22 | 23-07-13 15:18 |
Garantie op losse scherm iPod Touch 2G | iFajar | iPhone algemeen | 0 | 25-08-10 18:46 |
iPhone 3G stoffen onder het scherm zonder garantie meer | Mehmett27 | iPhone algemeen | 3 | 09-08-10 04:28 |
Iphone scherm opeens gebarsten, garantie? | dorus | iPhone algemeen | 7 | 19-08-09 22:57 |
Barst in mijn scherm... Heb ik nog garantie? | oentje13 | iPhone algemeen | 4 | 12-08-09 13:12 |
|
|