Magnetische dock voor iPhone X - electriciteitsvraag.... discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ga de Qi-lader nog even ontzien ( kat uit de boom kijken maar ik zou om de tijd te overbruggen graag een magnetische ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Magnetische dock voor iPhone X - electriciteitsvraag....
Hallo,
Ik ga de Qi-lader nog even ontzien ( kat uit de boom kijken maar ik zou om de tijd te overbruggen graag een magnetische dock voor de iPhone kopen. Maar ik heb 0% verstand van electriciteit.... Momenteel heb ik een iPhone 6 en die kan ik opladen met een Apple 29W lader. Zou ik deze lader ook mogen gebruiken voor deze dock ? Bij voorbaat dank ! Magnetic Charging Dock Base Station Stand Holder Fast Charger for iPhone 5 6 S 7 | eBay |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, want de iPhone 6 gaat met niet meer dan ca. 1.5 A X 5 V = 7.5 W laden. Zelfs als je een lader van 29.000.000 W gebruikt zal dat niet meer zijn dan ca. 7.5 W.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ok, dank U ! Ik ben ondertussen ook nog op zoek naar de ideale Qi-lader, maar ik mag niet cross-posten; misschien wel een link geven ? Ik heb een resumering gemaakt van de beste laders tot nu toe. https://forum.iculture.nl/showthread...32#post1039432 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Magnetische schroevendraaier iPhone 4 UK | kuotje | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 15-10-12 17:32 |
|
|