iPhone 6S blijft koptelefoon zien zelfs na vervangen van dock discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb hier een prachtige iPhone 6S maar de iPhone is eigenwijs en blijft denken dat die oortjes heeft... wat ik zelf al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6S blijft koptelefoon zien zelfs na vervangen van dock
Beste mensen,
Ik heb hier een prachtige iPhone 6S maar de iPhone is eigenwijs en blijft denken dat die oortjes heeft... wat ik zelf al geprobeerd heb is: nieuwe batterij, alchol door de Aux uitgang, alle stof eruit gepeuterd, Dock vervangen mijn volgende optie is ReIboot? Heeft iemand hier ervaring mee en zou dit kunnen helpen het lijkt erop dat het namelijk een software fout is... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
volgens mij kun je met dat programma ook alleen maar de laatste ios erop zetten
Dat kun je zelf ook via itunes of 3 u tools of dergelijke Dat programma zal er echt geen software fouten uit kunnen halen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zoals je ziet is het geen hardware fout, anders was die wel verholpen na een nieuwe Dock... dus lijkt het op een software fout. Ik heb de telefoon al herstel met iTunes dit hielp niet, ReIboot doet dus hetzelfde als iTunes?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HELP, iphone 5 blijft crashen, zelfs na harde reset en alles opnieuw is ingesteld | francis491 | iPhone algemeen | 2 | 29-12-13 10:56 |
iPhone blijft herstarten, zelfs na een telefoonherstel! | Nopity | iPhone algemeen | 2 | 17-11-13 02:20 |
iPhone 3G touchscreen werkt niet zelfs na 2X vervangen | JanR | iPhone algemeen | 4 | 11-10-10 23:41 |
iPhone 3G blijft vast bij Apple logo en spinning wheel, zelfs na restore. | UnLtd | iPhone algemeen | 1 | 11-10-10 21:42 |
|
|