iPhone blijft herstarten, zelfs na een telefoonherstel! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, sinds kort blijft mijn iPhone vaak hangen wanneer deze opgestart wordt. De appel blijft licht geven en er gebeurt verder niks. Soms is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone blijft herstarten, zelfs na een telefoonherstel!
Beste leden,
sinds kort blijft mijn iPhone vaak hangen wanneer deze opgestart wordt. De appel blijft licht geven en er gebeurt verder niks. Soms is het zelfs het geval dat de telefoon opnieuw opstart. Ik ben al dagen lang op internet voor een oplossing aan het zoeken. Nadat ik mijn iPhone aan een USB kabel hing, startte deze wel op en kon ik het apparaat herstellen. Nu zou het probleem opgelost moeten zijn! Helaas is er niks veranderd. Ik heb meerdere malen geprobeerd om de telefoon te herstellen, helaas had dit geen enkel effect! Ik zou diegene met een oplossing zeer dankbaar zijn!! Geprobeerd: - Andere simkaart - Telefoonherstel - iTunes herinstalleren |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hang het ding terug aan de usb-kabel probeer de iPhone opnieuw op te starten en probeer ipv herstel eens te updaten mischien werkt dat beter aangezien je nog iOS 7.0 hebt zitten we intussen al aan iOS 7.0.4
|
|
||||
|
||||
En een hard reset?? DFU MODE??
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone blijft Herstarten | edvries75 | iPhone algemeen | 1 | 31-08-12 22:50 |
iphone 3gs blijft maar herstarten | scootaah | iPhone algemeen | 2 | 07-08-10 17:32 |
iPhone 3Gs blijft herstarten | platte | iPhone algemeen | 12 | 13-04-10 16:24 |
Iphone blijft continu herstarten | KennyH | iPhone algemeen | 8 | 26-05-09 11:41 |
iPhone blijft herstarten en restore niet mogelijk | mrmark | Archief | 0 | 16-01-08 18:13 |
|
|