Iphone 5s vraag discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo , is mn eerste keer hier maar heb een probleempje ik heb de nieuwe 5s gekocht maar nu als ik een app wil downloaden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5s vraag
Hallo , is mn eerste keer hier maar heb een probleempje ik heb de nieuwe 5s gekocht maar nu als ik een app wil downloaden dan komt er op nieuwe algemeene voorwaarden accepteren en ik klik op ok maar gebeurt dan niets meer als ik dan nog eens op de app klik weer het zelfde en zo maar voort wat moet ik doen ??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je moet de voorwaarden accepteren Eenmaal gedaan krijg je een pop-up of de aankoop doorgaat of niet. Krijg je dit niet, dan zal je even moeten in en uitloggen op iCloud.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb ik allemaal gedaan ik kan gewoon niet acc. als ik erop klik dan gebeurt er niks
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik kan uitloggen
|
|
||||
|
||||
Hmm vreemd, ik kon niet uitloggen toen ik met een nieuwe Apple ID een app moest downloaden. Ik had net zo'n geval als jij nu hebt. Ik probeerde het later opnieuw door uitgelogd te blijven en later opnieuw in te loggen via de app store bij uitgelicht.
|
Labels |
algemeene voorwaarden, app, iphone, iphone5s, itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 vraag | TomLuijten | iPhone algemeen | 1 | 07-10-12 14:32 |
vraag over lockscreen, makkelijke vraag? | robm | Jailbreak apps en thema's | 2 | 12-06-11 14:03 |
Iphone vraag.... | djbosanac | Archief | 16 | 17-11-10 16:21 |
Vraag over de iphone | nadal999 | Archief | 5 | 30-06-08 02:06 |
vraag over iphone | cyres | Archief | 2 | 06-11-07 15:43 |
|
|