iPhone 4 vraag discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen Ik ben nieuw hier en heb sinds gister mijn eerste iphone gekocht. Had gaat om een iphone 4 16 gig, simlockvrij. Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 vraag
Hallo mensen
Ik ben nieuw hier en heb sinds gister mijn eerste iphone gekocht. Had gaat om een iphone 4 16 gig, simlockvrij. Ik heb er mijn blackberry abbonoment ingedaan, en hij werkt gewoon. Kan berichten sturen , twitter, alles wat je eigelijk hoort te kunnen doen doet die ook. Alleen nu het volgende, als er op facebook mij wat word gestuurd of ik krijg een melding , krijg ik dat maar 5/10 van de tijd te zien op mijn beginscherm hoe krijg ik dit opgelost dat ik altijd een melding krijg? En als er mij wat op twitter word gestuurd krijg ik geen melding op beginscherm. En bij whatsap zie ik de foto's niet van mensen (heb whatsap nu een uur) Komt dit omdat ik niet een officieel iphone abbonoment heb of zit het met mijn instellingen verkeerd? (heb eigelijk alles in instellingen wel aanstaan) gr tom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er zijn veel mensen die geen meldingen krijgen bij facebook. Citaat:
Mogelijk vind je hier een antwoord: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...sapp-ios6.html Citaat:
Instellingen -> berichtgeving. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vraag over lockscreen, makkelijke vraag? | robm | Jailbreak apps en thema's | 2 | 12-06-11 14:03 |
Vraag over de iphone | nadal999 | Archief | 5 | 30-06-08 02:06 |
Vraag over iphone | DaveyY | Archief | 8 | 21-03-08 17:12 |
Iphone vraag | katzleon | Archief | 2 | 05-12-07 19:33 |
vraag over iphone | cyres | Archief | 2 | 06-11-07 15:43 |
|
|