Bij 'stil' toch nog oproep van bepaalde persoon horen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik op mijn werk ben, zet ik mijn iPhone altijd op stil (ik sta voor de klas dus ik kan die echt niet laten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij 'stil' toch nog oproep van bepaalde persoon horen
Als ik op mijn werk ben, zet ik mijn iPhone altijd op stil (ik sta voor de klas dus ik kan die echt niet laten opstaan). Ik wil echter wel altijd bereikbaar zijn voor de personen die mijn kindjes opvangen (want die bellen natuurlijk alleen als het heel dringend is). Weet iemand of je dat kan instellen, en zo ja, hoe?
Dus: bij 'stil' toch de oproep van 2 verschillende mensen laten doorkomen. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Even wachten op iOS6. Daar kan het.
|
|
||||
|
||||
Nee, zonder jailbreak kan dat momenteel niet.
Met iOS6 gaat je dat waarschijnlijk wel lukken: iOS 6 uitgelicht: Niet storen-schakelaar houdt berichten stil - iPhoneclub.nl
|
|||
|
|||
Kan het met jailbreak dan wel? En wanneer zou IOS 6 komen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
OK, super! Ik hou het in 't oog.
En alvast hartelijk dank voor de snelle reacties. |
|
|||
|
|||
Hoi Auti,
Met een omweg kan het wel. Iets lastiger maar het werkt prima. Voeg beltoon & berichttoon "GEEN" aan je geluiden toe. De 2 mensen die WEL mogen bellen, ken je expliciet een bel en berichttoon toe. Alle overige mensen laat je op standaard staan. Op het moment dat jij GEEN als standaard gebruikt; je telefoon NIET op stil zet, dan raad je het al... rinkelt de telefoon WEL bij de 2 toegestane bellers. Google even over hoe je stil/geen beltoon aan je geluiden toekent. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Klopt.. het 'haakje' is 's morgens deze GEEN beltoon selecteren als standaard voor bel en berichten.
Het was ook een work-around, zoals ik al aangaf |
|
|||
|
|||
Bedankt Edro! Ik wacht nog even de berichtgeving voor ios6 af, en hopelijk komt dat er snel. Anders kan ik inderdaad met die oplossing in afwachting werken.
|
|
|||
|
|||
Superhandig, in ios 6! Maar ik weet alleen niet hoe ik een groep van contacten aanmaak... (ok, ik weet het, ben nog beetje een leek... ;-)
Kan iemand me helpen? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Via instellingen - Icloud dan? Want daar kan ik precies niet echt iets beheren.
|
|
|||
|
|||
Contact toevoegen als Vip, in de "niet storen" modus kan je instellen dat je telefoon wel geluid geeft bij b.v. deze groep bellers.
|
|
|||
|
|||
Hmmm... maar ik weet dus echt niet hoe ik contact als vip toevoeg... :-(
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is favoriet dan hetzelfde als vip? Want eigenlijk wil ik niet heel mijn favorietenlijst (bv broer, mama, ...) laten doorkomen bij stil. Enkel de oppassers van m'n kindjes.
Ik wil dus gewoon een aparte groep als vip aanmaken waarin 4 contacten staan. |
|
|||
|
|||
denk het wel, of ik ga hier nog iets bijleren vandaag....
|
|
|||
|
|||
Ik had de app easygroup geinstalleerd en kan alle groepen die ik daarin heb aangemaakt kiezen bij de niet storen functie.
|
|
|||
|
|||
Hoi Auti, daar ben je weer.
Ik zat al te wachten. Wanneer installeert ze iOS6 en post ze weer Geintje Ik gebruik een combi van "Groups" en van "Contact Groups" omdat ik meerdere groepen wilde waar ik steeds meer mensen aan toevoeg (incluis die van de lagere groep) Een beetje spelen met deze 2 geeft je genoeg opties. Soms moet je de app even hard afsluiten en weer aanzetten om de wijzigingen te merken. Succes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid van iPhone 2 bij bellen zeer stil ?! | spiegelaereh | iPhone algemeen | 3 | 28-09-11 12:25 |
Geen sms versturen bepaalde persoon | JanR | iPhone algemeen | 1 | 11-05-11 00:46 |
sms tone op trillen zetten maar wel nog bel sound horen... | dell-eter | iPhone algemeen | 10 | 11-08-10 11:50 |
2 emailadressen bij één contact persoon?? | Mdv1980 | iPhone algemeen | 2 | 29-08-09 15:02 |
SMS van Vodafone bij 'oproep gemist' | yingie | Vodafone | 6 | 28-11-07 22:30 |
|
|