Bij 'stil' toch nog oproep van bepaalde persoon horen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wil er geen nieuw topic voor aanmaken, ik zal mijn vraag even hier stellen. ik ben trainer van een voetbalploegje. als ik spelers wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik wil er geen nieuw topic voor aanmaken, ik zal mijn vraag even hier stellen.
ik ben trainer van een voetbalploegje. als ik spelers wil verwittigen dat de training vroeger doorgaat, de wedstrijd verplaatst is, moet ik altijd de namen stuk voor stuk gaan selecteren. nu las ik hierboven 2 apps waarmee je kan groeperen. ik heb dit geprobeerd, maar blijkbaar kan ik met die apps niet groeperen, ik denk omdat mijn contacten enkel op Icloud staan, en ze van daaruit altijd selecteer. mijn vraag: heeft iemand een app voor mij waarmee ik kan smsen naar een groep van 18 contacten, rekening houdend dat uiteraard niet iedereen een Iphone heeft (whatsapp is dus geen oplossing) en ik het liefst een gratis app zou hebben, tenzij het niet anders kan. never mind, oplossing gevonden (isms) Laatst gewijzigd door stino90; 06-10-12 om 23:20. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Instellingen>berichtgeving>niet storen>sta oproepen toe van favorieten
Voeg de contacten die je wel mogen bellen toe aan favorieten (klik op de desbetreffende persoon, onder het nummer staat: zet in favorieten) Overdag in niet storen modus zetten en je kan alleen gebeld worden door de ingestelde contacten
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid van iPhone 2 bij bellen zeer stil ?! | spiegelaereh | iPhone algemeen | 3 | 28-09-11 12:25 |
Geen sms versturen bepaalde persoon | JanR | iPhone algemeen | 1 | 11-05-11 00:46 |
sms tone op trillen zetten maar wel nog bel sound horen... | dell-eter | iPhone algemeen | 10 | 11-08-10 11:50 |
2 emailadressen bij één contact persoon?? | Mdv1980 | iPhone algemeen | 2 | 29-08-09 15:02 |
SMS van Vodafone bij 'oproep gemist' | yingie | Vodafone | 6 | 28-11-07 22:30 |
|
|