Geen geluid bij bellen 7plus discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vorige week van een bekende een iPhone 7Plus 128GB gekocht. Doe ik normaal nooit maar ik dacht dat kan ik wel wagen. Probleem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen geluid bij bellen 7plus
Ik heb vorige week van een bekende een iPhone 7Plus 128GB gekocht. Doe ik normaal nooit maar ik dacht dat kan ik wel wagen. Probleem is nu dat ik bij het bellen degene aan de andere kant van de lijn niet hoor. Volgens de bekende verkoper was dit nog niet zo toen hij hem in bezit had. Ik heb geen reden om hem niet te geloven maar ik baal er natuurlijk wel van. Dictafoon werkt, filmpjes met front en back camera geven geluid. Er is een nieuwe earspeaker in de telefoon gezet. Helaas zonder resultaat. Heb een herstel via iTunes gedaan en geen reservekopie terug gezet. Nog werkt de speaker niet. Heeft iemand een idee hoe en of dit is op te lossen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
heb je de iphone in een hoesje zitten ? kan ook een hardware probleem van de iphone 7 zijn https://www.cellfix.nl/?page_id=3953
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie trimix. Inmiddels is de diagnose gesteld dat de audiochip defect is. Dat laat ik binnenkort repareren
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen geluid bij het bellen | samiero | iPhone algemeen | 3 | 04-09-14 11:51 |
iPhone 4 geen geluid bij bellen en vaak 'geen service' en 'zoeken...' | DieterVL | iPhone algemeen | 4 | 09-05-12 12:37 |
Geen geluid bij bellen! | Chrisy76 | iPhone algemeen | 6 | 04-05-11 15:27 |
[1.1.3] geen geluid bij bellen. | sic139 | Unlock [archief] | 8 | 15-02-08 09:33 |
Geen geluid met bellen | MartinZ | Unlock [archief] | 69 | 17-12-07 18:03 |
|
|