Bodyguardz vs InvisbleSHIELD discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Draicon Ik heb de keuze laten vallen op de InvisibleSHIELD van Zagg. Deze kan ik voor EU23,95 in totaal bestellen via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
De achterkant heb ik gistermiddag geplaatst. Nu is hij vrij goed strakgetrokken, nog wel enkele bellen. De zijkanten zijn wat minder mooi. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In het ZAGG topic is mijn hele ervaring daarover: https://forum.iculture.nl/f28/i...tml#post324650 |
|
||||
|
||||
Citaat:
PROTECT20
|
|||
|
|||
Heb hem inmiddels al binnen, maar bedankt voor de tip! Gelukkig is het niet moeilijk om aan couponnummers te komen.
|
|
||||
|
||||
Ja idd Maar sommige weten dit nog niet dusja, altijd handig
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Via de site van ZAGG (ZAGG | invisibleSHIELD | iPhone, iPod Cases, Screen Protectors, Covers, Shields, Skins, Invisible Shield) kan je hem omgerekend waarschijnlijk voor 17 halen, maar moet je 10 dagen wachten ongeveer. |
|
|||
|
|||
Ik heb de Bodyguard erop geplakt. De hoekjes zijn lastig en bedekken niet de hele telefoon. Net of de shied iets te klein is.
Hoort dit zo? |
|
|||
|
|||
The InvisibleShield van Zagg
The InvisibleShield van Zagg
(ZAGG | invisibleSHIELD | iPhone, iPod Cases, Screen Protectors, Covers, Shields, Skins, Invisible Shield) Het zag er zo simpel en makkelijk uit op alle internet filmpjes. Nat maken met het speciale, bijgeleverde, vloeistof. Folie voorzichtig aanbrengen, gladstrijken, droogmaken en klaar. Dus heb ik de full body protector versie besteld via de USA voor 28 euro. Binnen een week was het binnen en kon ik beginnen met het aanbrengen van de folie. De voorkant zat er inderdaad zo op, op de manier zoals in het filmpje wordt voorgedaan. Zag er gelijk al stoer uit allemaal. De achterkant was een ander verhaal. Na anderhalf uur pielen zat het er nog niet op, de folie bleef maar verschuiven en bollen, ook al maakte ik gebruik van de handpalmtechniek, zoals in het filmpje werd voorgedaan, met name de hoekjes en de krommingen. Bij het aandrukken verschuift je hand telkens een millimeter en trekt het de boel weer krom. Daarom, doe het volgende, dit werkt al een speer.
Een tip uit eigen ervaring…… |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gratis full body protection (zoals invisbleshield) | shadownet | iPhone accessoires en onderdelen | 15 | 02-05-11 00:03 |
Bodyguardz iPhone 4 | joost_ | iPhone accessoires en onderdelen | 28 | 25-09-10 17:02 |
BodyGuardz krasbestendigheid | Stijnhoofd | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 10-08-10 19:53 |
Bodyguardz | Yargo | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 10-07-09 13:32 |
bodyguardz | rdahmen | Archief | 4 | 29-03-09 21:45 |
|
|