//

Bodyguardz vs InvisbleSHIELD

Bodyguardz vs InvisbleSHIELD discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Draicon Ik heb de keuze laten vallen op de InvisibleSHIELD van Zagg. Deze kan ik voor EU23,95 in totaal bestellen via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 19-07-09, 12:30
signs2007 signs2007 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 167
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Draicon Bekijk bericht
Ik heb de keuze laten vallen op de InvisibleSHIELD van Zagg. Deze kan ik voor EU23,95 in totaal bestellen via Alle GSM accessoires - MobielBereikbaar.nl. Ik las echter op Tweakers dacht ik dat hij ook bij de PhoneHouse te verkrijgen is. Iemand die dat weet? Daar zou hij zelfs EU20,95 zijn.
Ik heb de invisibleshield van Zagg gisteren voor 19,95 bij de phonehouse gehaalt. De voorkant ging vrij makkelijk en heb na ongever 12 uur nog 4 kleine bellen zitten, deze zullen wegtrekken aldus de handleiding

De achterkant heb ik gistermiddag geplaatst. Nu is hij vrij goed strakgetrokken, nog wel enkele bellen. De zijkanten zijn wat minder mooi.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 08-08-09, 22:12
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door signs2007 Bekijk bericht
Ik heb de invisibleshield van Zagg gisteren voor 19,95 bij de phonehouse gehaalt. De voorkant ging vrij makkelijk en heb na ongever 12 uur nog 4 kleine bellen zitten, deze zullen wegtrekken aldus de handleiding

De achterkant heb ik gistermiddag geplaatst. Nu is hij vrij goed strakgetrokken, nog wel enkele bellen. De zijkanten zijn wat minder mooi.
Heb hem vandaag ook opgehaald bij The Phone House. Was eindelijk weer leverbaar. Voorkant erop gezet en morgen de achterkant.
In het ZAGG topic is mijn hele ervaring daarover: https://forum.iculture.nl/f28/i...tml#post324650
  #43  
Oud 08-08-09, 22:59
ItsAdot's schermafbeelding
ItsAdot ItsAdot is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: België
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Draicon Bekijk bericht
Ik heb de keuze laten vallen op de InvisibleSHIELD van Zagg. Deze kan ik voor EU23,95 in totaal bestellen via Alle GSM accessoires - MobielBereikbaar.nl. Ik las echter op Tweakers dacht ik dat hij ook bij de PhoneHouse te verkrijgen is. Iemand die dat weet? Daar zou hij zelfs EU20,95 zijn.
Koop hem op de website en vul de coupon code in, krijg je 20%korting op je bestelling wat net geen 17€ inclusief verzending maakt voor een 3g/3gs shield

PROTECT20
__________________
Pom Pom Pom
  #44  
Oud 09-08-09, 00:38
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ItsAdot Bekijk bericht
Koop hem op de website en vul de coupon code in, krijg je 20%korting op je bestelling wat net geen 17€ inclusief verzending maakt voor een 3g/3gs shield

PROTECT20
Heb hem inmiddels al binnen, maar bedankt voor de tip! Gelukkig is het niet moeilijk om aan couponnummers te komen.
  #45  
Oud 09-08-09, 14:37
ItsAdot's schermafbeelding
ItsAdot ItsAdot is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: België
Berichten: 72
Standaard

Ja idd Maar sommige weten dit nog niet dusja, altijd handig
  #46  
Oud 09-08-09, 20:09
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Post

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ItsAdot Bekijk bericht
Ja idd Maar sommige weten dit nog niet dusja, altijd handig
Lang leve Google.
Ga nu de achterkant van mijn InvisibleShield op mijn iPhone proberen te zetten. Hopelijk lukt het zo goed mogelijk.
  #47  
Oud 09-08-09, 21:52
greenbeauty greenbeauty is offline
• iOS 3.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Draicon Bekijk bericht
Heb hem inmiddels al binnen, maar bedankt voor de tip! Gelukkig is het niet moeilijk om aan couponnummers te komen.
hoe kan ik hem online bestellen voor die 17 euro op de website van de phone house??? ik zie hem nergens staan

iemand een linkje?
  #48  
Oud 09-08-09, 22:11
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door greenbeauty Bekijk bericht
hoe kan ik hem online bestellen voor die 17 euro op de website van de phone house??? ik zie hem nergens staan

iemand een linkje?
Heb hem in The Phone House gratis gekregen, maar daar kost het 19,95. Heb je hem wel direct.
Via de site van ZAGG (ZAGG | invisibleSHIELD | iPhone, iPod Cases, Screen Protectors, Covers, Shields, Skins, Invisible Shield) kan je hem omgerekend waarschijnlijk voor 17 halen, maar moet je 10 dagen wachten ongeveer.
  #49  
Oud 12-09-09, 19:16
rkbreda rkbreda is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 6
Standaard

Ik heb de Bodyguard erop geplakt. De hoekjes zijn lastig en bedekken niet de hele telefoon. Net of de shied iets te klein is.
Hoort dit zo?
  #50  
Oud 15-09-09, 20:42
chucky_tramp chucky_tramp is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Almere
Berichten: 2
Standaard The InvisibleShield van Zagg

The InvisibleShield van Zagg
(ZAGG | invisibleSHIELD | iPhone, iPod Cases, Screen Protectors, Covers, Shields, Skins, Invisible Shield)

Het zag er zo simpel en makkelijk uit op alle internet filmpjes.
Nat maken met het speciale, bijgeleverde, vloeistof.
Folie voorzichtig aanbrengen, gladstrijken, droogmaken en klaar.
Dus heb ik de full body protector versie besteld via de USA voor 28 euro.
Binnen een week was het binnen en kon ik beginnen met het aanbrengen van de folie.
De voorkant zat er inderdaad zo op, op de manier zoals in het filmpje wordt voorgedaan.
Zag er gelijk al stoer uit allemaal.

De achterkant was een ander verhaal.
Na anderhalf uur pielen zat het er nog niet op, de folie bleef maar verschuiven en bollen, ook al maakte ik gebruik van de handpalmtechniek, zoals in het filmpje werd voorgedaan, met name de hoekjes en de krommingen.
Bij het aandrukken verschuift je hand telkens een millimeter en trekt het de boel weer krom.

Daarom, doe het volgende, dit werkt al een speer.
  1. Beplak het grote vlak op de achterkant en zorg dat dit strak en luchtbel vrij wordt.
  2. Concentreer je daarna telkens op één hoek, wees niet bang dat alles opdroogt, je kan het telkens opnieuw los en natmaken.
  3. Bevochtig de folie van één hoek, vouw dit voorzichtig met een vinger om de kromming van de Iphone en en trek het zo goed mogelijk glad en strak.
  4. Gebruik een schone theedoek, leg de rand van de theedoek op de folie en trek de theedoek voorzichtig strak aan beide kanten van de Iphone.
  5. Zorg er wel voor dat de theedoek hierbij niet verschuift……
  6. De theedoek zuigt de overbodige vloeistof op, het drukt de folie overal met gelijke druk strak tegen de Iphone aan de drukt de lucht hieronder vandaan.
  7. Houdt dit ongeveer anderhalve minuut vol en strijk met een vinger voorzichtig over de theedoek om de folie te verwarmen.
  8. Haal de theedoek voorzichtig van de folie af en zie het resultaat, superstrak.
  9. Herhaal dit voor de overige krommingen. Binnen de kortste keren ben je klaar met een superieur resultaat.
Oh ja, pas op dat de folie niet op een pluizige ondergrond (handdoek of keukenpapier) terechtkomt, de folie plakt namelijk als een tierelier en voor je het weet heb je haren of andersoortige vervuiling aan de folie hangen.
Een tip uit eigen ervaring……
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gratis full body protection (zoals invisbleshield) shadownet iPhone accessoires en onderdelen 15 01-05-11 23:03
Bodyguardz iPhone 4 joost_ iPhone accessoires en onderdelen 28 25-09-10 16:02
BodyGuardz krasbestendigheid Stijnhoofd iPhone accessoires en onderdelen 3 10-08-10 18:53
Bodyguardz Yargo iPhone accessoires en onderdelen 3 10-07-09 12:32
bodyguardz rdahmen Archief 4 29-03-09 20:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:50.