fatman buizenversterker discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb pas een fatman versterker aangeschaft met de daar bij horende docking station, maar als ik hem aan sluit krijg ik de melding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
fatman buizenversterker
Hallo
ik heb pas een fatman versterker aangeschaft met de daar bij horende docking station, maar als ik hem aan sluit krijg ik de melding niet geschikt voor de iphone? En blijft ie muziek af spelen op de speakers van de iphone veder is hij volledig te bedienen op de dock station met de afstandsbediening. Terwijl ik in de auto een interface heb met de zelfde fout melding en de muziek wel hoorbaar is over de auto speakers. Wie weet er een oplossing voor iphone 3g 2.1 nederlands |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
fatman buizenversterker
Hoi, ik heb hetzelfde probleem, al een oplossing gevonden?
gr. D. |
|
|||
|
|||
Dit lijkt niet veel op te leveren gezien de datum van de berichten. Met mijn oude iPOD 3G was ik prima tevreden met de iTube, ook al werkte de remote niet. Nu werkt de remote met mijn iPhone wel, maar komt er geen geluid uit de speaker. Ik heb een mailtje naar Fatman gestuurd. Als dat wat oplevert horen jullie het.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|