Iphone dock doet het niet discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag iedereen, Wie kan me helpen, ik kom er niet uit! Ik heb een Iphone 3Gs. Als ik deze via de de daarvoor bedoelde kabel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone dock doet het niet
Dag iedereen,
Wie kan me helpen, ik kom er niet uit! Ik heb een Iphone 3Gs. Als ik deze via de de daarvoor bedoelde kabel van Apple aansluit op mijn tv heb ik prima beeld en geluid via de tv en de versteker. Niets aan de hand. Nu heb ik een dock gekocht (voor de Iphone) zet ik deze er tussen dan valt zowel het beeld als het geluid weg. Ik baal ervan vooral omdat het zo'n lullig dingetjes is. Alsjeblieft wie heeft de oplossing? groet Uit Assen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is de dock er wel geschikt voor ? Meestal zijn ze alleen voor laden en syncen .
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat voor Dock? De gewone iPhone Dock is daar niet geschikt voor. Als ze dat wel beloofd hebben zou ik naar de winkel gaan en je geld terug vragen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! | Jeroen | iPhone algemeen | 18 | 20-09-12 22:27 |
iPhone waarvan het scherm het niet doet... | nickpap | iPhone algemeen | 5 | 04-01-10 09:46 |
Helf van het scherm doet het niet meer... | licious | iPhone algemeen | 6 | 20-05-08 19:37 |
Mijn Iphone Doet Het Hellemaal Niet In Een Dock Station !! Lees Please !! | julio | Archief | 7 | 28-04-08 20:07 |
Mijn Iphone Doet Het Hellemaal Niet In Een Dock Station !! Lees Please !! | julio | Archief | 3 | 28-04-08 17:39 |
|
|