//

iPhone in BMW X5

iPhone in BMW X5 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Off-topic mijn neef heeft de BMW 345 ofsoo van 1995 ofsoo rijdt nog prima alleen heb je daar geen cd speler maar hij heeft een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 30-06-08, 21:06
jeremy14's schermafbeelding
jeremy14 jeremy14 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Wassenaar
Berichten: 425
Stuur een bericht via MSN naar jeremy14
Standaard

Off-topic
mijn neef heeft de BMW 345 ofsoo van 1995 ofsoo rijdt nog prima alleen heb je daar geen cd speler maar hij heeft een cassette bandje gekocht waar een kabel aan vast zit die je in je iphone/ipod kan duwen en dan speelt de auto via het cassettebandje de muziek af cool he

Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 23-07-08, 20:12
Bounce Bounce is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard Bluetooth koppeling iphone - BMW probleem met versie 2.0 opgelost!

Beste mensen,

Ik heb sinds dit weekend de nieuwste software versie 2.0 op mijn iphone geïnstalleerd.

Ik dacht zojuist laat ik eens kijken of deze versie wel een blue tooth verbinding wil opzetten met mijn BMW 530D. De versie 1.04 had bij mij problemen.

En wat denken jullie..? HET PROBLEEM IS OPGELOST! HIJ DOET HET..!

Dus voor alle mensen met een blue tooth communicatie probleem, het loont de moeite om de versie 2.0 te installeren.

Fijne avond!
  #103  
Oud 24-07-08, 09:47
vanessa vanessa is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: België, Leuven
Berichten: 54
Stuur een bericht via MSN naar vanessa
Standaard

Echt waar ??? Dit is geweldig nieuws !!!!!!!!!!!! Alvast een dikke kus en heel erg bedankt.

Wel 1 vraagje, als je upgrade naar 2.0 dan is hij nu gelocked of hoe zit dat ?
  #104  
Oud 24-07-08, 10:07
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanessa Bekijk bericht
Echt waar ??? Dit is geweldig nieuws !!!!!!!!!!!! Alvast een dikke kus en heel erg bedankt.

Wel 1 vraagje, als je upgrade naar 2.0 dan is hij nu gelocked of hoe zit dat ?
Kijk even op het forum

winpwn is er voor windows
en pwnage tool voor de mac!

je moet NIET standaard updaten in iTunes
  #105  
Oud 24-07-08, 17:28
vanessa vanessa is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: België, Leuven
Berichten: 54
Stuur een bericht via MSN naar vanessa
Standaard

idd, was even op een andere planeet de laatste weken (verlof) en had niet gemerkt dat er al een hack was
  #106  
Oud 25-07-08, 18:02
dvhees0 dvhees0 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 4
Standaard

werkt bij mij niet, ben net overgeschakeld naar 2,0 en bij mij geeft ie nu een contact in bluetooth dat continue aan en af springt in de bmw....
  #107  
Oud 11-08-08, 14:03
lip lip is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard

hey ik werk bij de bmw en de iphone was nog niet vrijgegeven
maar als het goed is is er nu een update bij de dealer waarmee hij wel is vrijgegeven
kzou ff naar de dealer rijden en vrage of ze je auto een maatregel plan kennen geven
dan zou hij het moetn doen

grtz lip
  #108  
Oud 26-08-08, 10:14
Bounce Bounce is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lip Bekijk bericht
hey ik werk bij de bmw en de iphone was nog niet vrijgegeven
maar als het goed is is er nu een update bij de dealer waarmee hij wel is vrijgegeven
kzou ff naar de dealer rijden en vrage of ze je auto een maatregel plan kennen geven
dan zou hij het moetn doen

grtz lip

Dat is niet helemaal juist. De iphone deed het tot voor kort wel op de nieuwe types BMW en sommige oude types. Zelfs na software updates was het op de oude types niet mogelijk! Met de nieuwe firmware vanaf 2.0 voor de iphone is dit opgelost. Dit heeft dus niets te maken met de software updates van BMW..! Bovendien vraagt de dealer veel geld voor deze updates.
  #109  
Oud 26-08-08, 19:08
lip lip is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard

van rekeningen weet ik niks
maar ken me herinneren dat er iets was met software met de iphone zal
het wel verkeerd begrepen hebben schijnbaart dan




[
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bounce Bekijk bericht
Dat is niet helemaal juist. De iphone deed het tot voor kort wel op de nieuwe types BMW en sommige oude types. Zelfs na software updates was het op de oude types niet mogelijk! Met de nieuwe firmware vanaf 2.0 voor de iphone is dit opgelost. Dit heeft dus niets te maken met de software updates van BMW..! Bovendien vraagt de dealer veel geld voor deze updates.
  #110  
Oud 27-08-08, 15:27
Bounce Bounce is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lip Bekijk bericht
van rekeningen weet ik niks
maar ken me herinneren dat er iets was met software met de iphone zal
het wel verkeerd begrepen hebben schijnbaart dan
[
Dank voor je informatie...

Er was inderdaad een update voor de BT module van de BMW, echter dit had geen effect op de werking met de iphone. Ik heb deze zelf getest.

Updates van BMW zijn duur omdat de BMW dealer er veel geld voor vraagt. Het is natuurlijk altijd goed om te updaten. Ik probeer alleen te voorkomen dat mensen een update doen in de hoop dat de communicatie met de Iphone dan zonder problemen verloopt. Dit is echter niet zo. In plaats daarvan de iphone updaten naar een firmware versie nieuwer dan 1.1.5. Bijvoorbeeld 2.0, 2.01 of 2.02. En dan werkt het super..!

Groeten Bounce
  #111  
Oud 27-08-08, 23:07
lip lip is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard

wist niet dat dat duur was gebeurd regelmatig lekker verdienen voor me
werkgever dan lol
wordt eens tijd voor opslag lol

grtz lip

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bounce Bekijk bericht
Dank voor je informatie...

Er was inderdaad een update voor de BT module van de BMW, echter dit had geen effect op de werking met de iphone. Ik heb deze zelf getest.

Updates van BMW zijn duur omdat de BMW dealer er veel geld voor vraagt. Het is natuurlijk altijd goed om te updaten. Ik probeer alleen te voorkomen dat mensen een update doen in de hoop dat de communicatie met de Iphone dan zonder problemen verloopt. Dit is echter niet zo. In plaats daarvan de iphone updaten naar een firmware versie nieuwer dan 1.1.5. Bijvoorbeeld 2.0, 2.01 of 2.02. En dan werkt het super..!

Groeten Bounce
  #112  
Oud 19-03-09, 11:28
AHSB AHSB is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 7
Standaard

Ik heb sinds kort een BMW 535 uit 2005 met een ingebouwde GSM installatie die werkt via bluetooth. Men noemt dit bij BMW TCU.

Ik heb ook een iphone op versie 2.2.1 en ik kan die helemaal niet koppelen. Ik zie de BT van de BMW niet eens. Ik heb ook andere GSM merken geprobeerd (Nokia N95 8 Gb en HTC TTyN) en die kan ik wel koppelen, maar geen van de telefoons kan ik daarna gebruiken om mee te bellen via de carkit.

Navraag bij de BMW dealer gedaan en daar zei men dat in een BMW met een TCU geen enkele andere GSM gekoppeld kan worden en dan ik naar de (minder professionele) ULF moet overstappen om dit voor elkaar te krijgen. Deze ombouw kost bij hen 2225 euro (ja je leest het goed).

Je begrijpt dat ik dit maar niet ga doen....ik heb al genoeg betaald voor de versie die er nu in zit! Voorlopig maak ik maar gebruik van een dual sim oplossing.
  #113  
Oud 19-03-09, 19:46
rokla rokla is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Voorhout
Berichten: 2
Standaard Iphone op BMW

Klopt, je hebt de motorola oplossing voor "BT" in je auto, hierop kan je wel toestellen aanmelden, maar meer ook niet.
Een echt Ka Uu Te oplossing om te telefoneren, de ULF oplossing werkt perfekt, ook met de iPhone!

Groet ronald
Thommy.nl
  #114  
Oud 24-06-09, 12:16
ross ross is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 37
Standaard

Ik heb een BMW 530D uit eind 2002 E39.
IK heb sinds gisteren een 13e gen. ULF module. Echter precies dezelfde resultaat als mijn 5e gen. ulf. Kan nog mijn eerste gen. nog mijn iphone 3g met 3.0 werkend krijgen. Kan wel koppelen, maar hij klapt er steeds uit. Kan niet bellen of gebeld worden. Alleen als ik met de telefoon bel kan ik praten via de carkit, maar kan niks bedienen op de 16:9 navigatie. Oplossingen zijn welkom.
  #115  
Oud 30-06-09, 17:22
ross ross is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 37
Standaard OPLOSSING!

Ik heb de oplossing. Ook waarschijnlijk voor oudere ulf's. Reden dat het bij de een wel werkt en bij de ander niet, zit m in de contacten. Als je er tekens tussen hebt zitten zoals $@^%$$%*&^, gooit de ulf de telefoon er steeds uit.
Wat je kan doen om te proberen is:
Maak een groep contacten. Zet hier stuk of 5 contacten in met normale namen zonder leestekens. In je bluetooth opries van je auto kan je kiezen voor alle contacten of groepen. Kies voor die groep. En probeer het opnieuw. Je zult zien dat het nu perfect gaat.
Succes.
  #116  
Oud 10-10-10, 14:07
antenne antenne is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Standaard Handsfree BMW

Heren,
wat bij mijn 535d 2008 goed werkte was eerst alle telefoons uit het BMW systeem wissen en de accu 5 min loskoppelen daarna opnieuw Pairen en alles werkt.
Heeft inderdaad te maken met de hoeveelheid aan bestanden die de Iphone naar de BMW stuurt eerst legen dus!
  #117  
Oud 10-10-10, 14:30
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

Heb ik geen last. Kan pauren zoveel ik wil. Ook uit 2008.
  #118  
Oud 10-10-10, 15:04
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

Heb ik geen last. Kan pauren zoveel ik wil. Ook uit 2008.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G iPod-functie in BMW 1-serie probleem dbreuning iPhone accessoires en onderdelen 1 25-07-09 12:55
Iphone houder BMW Dennisf iPhone accessoires en onderdelen 17 14-04-08 22:08
Iphone in de auto inbouwen(ook BMW) truckdiver iPhone algemeen 2 15-02-08 14:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:44.