Wadia Ipod dockingstation niet compatible? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb bij aankoop van een nieuwe high end stereo set tegen de verkoper de hele tijd verteld dat ik een docking station voor de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wadia Ipod dockingstation niet compatible?
Ik heb bij aankoop van een nieuwe high end stereo set tegen de verkoper de hele tijd verteld dat ik een docking station voor de set wou voor mijn Ipod. Ik bedoelde eigenlijk mijn iphone.
Nu ik het dockingstation heb gekregen en heb aangesloten, werkt hij niet. Is dit een softwarematig probleem, of kan ik mijn dockingstation beter terug brengen naar de winkel? Op de doos staat duidelijk een lijstje van ipod soorten die compatible zijn, maar geen iphone. Het kan zijn dat de iphone later is uitgegeven. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: downgrade 4.0 naar 3.1.3 ipod not compatible error | sponsbob20 | Jailbreak | 5 | 30-07-10 15:22 |
Firmware niet compatible vn 4.0 naar 3.1.2 | sponsbob20 | iPhone algemeen | 0 | 29-07-10 14:49 |
[iPhone 3gs] Oude autolader niet compatible? | xandyx | iPhone accessoires en onderdelen | 13 | 04-09-09 18:43 |
Flitspalen app niet compatible met iphone | Shorty007 | Archief | 1 | 30-04-09 21:56 |
mij simkaart is niet compatible fsoiets voor na update te activeren??? | Eeron | Archief | 1 | 11-01-09 10:13 |
|
|