Bluetooth Stereo adapter (A2DP) voor iPhone discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dus dit werkt op een iphone 2g ? Hoe moet ik myn heatset ermee verbinden? En muziek afspeleb erdoor?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dus dit werkt op een iphone 2g ? Hoe moet ik myn heatset ermee verbinden? En muziek afspeleb erdoor?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Of ie op de 2g werk weet ik niet. Het koppelen gaat automatisch. Het afspelen via de ipod bediening.
|
|
|||
|
|||
Ik heb de bleutooth adaptor binnen sinds 5 minuten, het ding doet prima zijn werk en ondersteund ook AVRCP, wat inhoud dat ik de iPhone kan bedienen via mijn bluetooth koptelefoon. Ik hoef dus de iPhone niet meer boven te halen om het volgende song of het vorige te selecteren, kan pauze zetten en het volume regelen.
Het is zijn geld waard geweest. Ik heb de handleiding voor mij liggen en daar staat in dat het met iPod touch en iPhone werkt, dus ook de 2G. Het werkt zelfs op mijn vrouw haar iPod Nano 2nd Generation. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je besteld het gewoon via e-bay met je paypal account en die is gekoppeld aan je VISA/Mastercard, je adresgegevens staan in je ebay account en als je de stappen volgt krijg je een twee of drie mails die bevestigen dat je het gekocht. Het duurde 4 dagen voor ik het had en woon ook in België. De verpakking is wat aan de bekakte kant, blauwe plastieken zakemvelop, beetje lachwekkend als je de brievenbus open doet, ik dacht dat iemand zijn kakzakje in de bus gepropt had.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb geen visa.. Wat nu? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik lees verschillende dingen hierover, misschien dat jij iets meer duidelijkheid kan verschaffen? |
|
|||
|
|||
Ik heb vorige week deze besteld:
Bluetooth Adapter A2DP For iPOD Touch iPhone 3G 8GB W0H - eBay (item 370185130168 end time Apr-10-09 20:47:43 PDT) Alleen kom ik er nu verdomme achter dat deze verschilt met de bovengenoemde a2dp adapter. Ondersteunt de mijne ook AVRCP (dat word er niet bij genoemd)...? Of is het zo dat niet alle A2dp ook AVRCP hebben? Thnx |
|
|||
|
|||
Bleutooth Stereo headphone
Heren,
Ik heb al geruime tijd mij niet meer ingelezen in de Iphone ontwikkelingen (2g). Maar toch kom ik nu met een vraag. Ik kwam een bleutooth headphone tegen: X-mini bleutooth headset. Nu zie ik hier dat men een adapter aanschaft. Begrijp ik dus goed dat ik en een adapter en de bleutooth headset moet aanschaffen voordat ik via bleutooth muziek kan luisteren en bellen? Over de headset: Ik heb zelf de X-mini 2 boxjes thuis liggen die geweldig geluid produceren. Ik zou toch graag de ervaring van iemand anders willen horen omtrent deze headset van X-mini. Iemand ervaring ermee? Kortom: En adapter en Headset kopen voor muziek en telefonie via bleutooth? Uberhaupt mogelijk op de 2g (firmware 2.2)? Iemand ervaring met de kwaliteit van de headset? Alvast bedankt! Gr. Milan EDIT: Even Ebay bekeken en ik kwam op deze adapter. Ziet er goed uit dacht ik zo. Laatst gewijzigd door Milan; 21-04-09 om 15:43. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Van de kwaliteit kan ik me niet uitspreken, maar die zal wel gelijkaardig zijn zoals de meeste van die dingen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Iphone 2G en A2DP stereo bluetooth | inception | Muziek, foto & video | 0 | 27-06-09 13:58 |
iPhone stereo adapter | Destiny | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 01-02-08 12:02 |
|
|