handsfree set discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Allen, Ik zal eerst even mijn achtergrond uitleggen. Ik krijg binnenkort mijn eigen auto, ik geef gas en ik stuur met mijn handen, dit komt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
handsfree set
Allen,
Ik zal eerst even mijn achtergrond uitleggen. Ik krijg binnenkort mijn eigen auto, ik geef gas en ik stuur met mijn handen, dit komt door mijn handicap. Nu is het zo dat ik trots bezitter ben van de iPhone 2g. Ik ben nu dus op zoek naar een handsfree set. Omdat ik mijn handen ook niet even van het stuur kan halen, moet hij automatisch de telefoon opnemen. Het hoeft geen oordopje te zijn of zo, het kan ook dat het gewoon hard door de auto klinkt. Heeft iemand een tip voor mij? BVD |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Button-Set | iMidas | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 12-01-11 20:37 |
iPhone tip: gratis handsfree set | MuchoMundo | Chat en geruchten | 2 | 14-08-09 20:20 |
leuke audio set | jesso88 | Chat en geruchten | 3 | 11-04-09 01:03 |
iPhone 2G/3G disassemble set | Destiny | Chat en geruchten | 10 | 22-02-09 23:23 |
set permissions ROMS | oliviercarpentier | Jailbreak apps en thema's | 8 | 20-06-08 00:27 |
|
|