leuke audio set discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) en jahwel, ook ik kijk dagelijks op (ik weet niet of ik dat wel mag noemen) ibood. Zo net om 12 uur is en dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
leuke audio set
en jahwel, ook ik kijk dagelijks op (ik weet niet of ik dat wel mag noemen)
ibood. Zo net om 12 uur is en dus een nieuwe dag begonnen, en dus ook een nieuw product in de verkoop gezet (24 uur dus maar) deze x is het een audio setje met docking station voor je ipod, ik krijg alleen niet echt ontdekt of een iphone er ook op kan. Ach voor beter impressie, kijk zelf maar https://www.ibood.com/nl/nl |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat je dit hier niet mag posten.
|
|
||||
|
||||
Je hebt nog geen iPhone en je zet zelf die producten erop??
Hoe bedoel je reclame maken..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
is geen reclame maken hoor, is gewoon andere mensen erop attenderen. wat zal mij die site barsten. En dat ik nog geen iPhone heb zegt toch niks?
mjaaa, slotjee |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pocket Informant set-up | denman80 | iPhone Apps | 7 | 26-03-11 19:32 |
Button-Set | iMidas | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 12-01-11 20:37 |
handsfree set | Denthemen | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 29-04-09 12:46 |
iPhone 2G/3G disassemble set | Destiny | Chat en geruchten | 10 | 22-02-09 23:23 |
set permissions ROMS | oliviercarpentier | Jailbreak apps en thema's | 8 | 20-06-08 00:27 |
|
|