Parrot Carkit MKi9000 i.c.m. Carcomm houder discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft er iemand ervaring met deze specifieke combinatie? Ik weet dat er al tal van topics zijn maar kom deze meen ik niet echt tegen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Parrot Carkit MKi9000 i.c.m. Carcomm houder
Heeft er iemand ervaring met deze specifieke combinatie? Ik weet dat er al tal van topics zijn maar kom deze meen ik niet echt tegen.
Wat ik wil is een actieve houder die de muziek van de iPhone 3G afspeelt over de radio in mijn BMW E46 (Business). Ook wil ik de telefoongesprekken over radio (de speakers i.i.g. laten lopen en moet ie eigenlijk de radio muten als de de telefoon gaat. Bediening van het stuur zou het helemaal afmaken als dat ook nog eens werkt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone in de auto; Parrot of TomTom carkit? | de.ruijter | iPhone Navigatie | 11 | 20-01-13 21:29 |
Iphone en carkit van Parrot | delions | iPhone algemeen | 4 | 15-02-11 13:38 |
Parrot Mki9000 Carkit | Pduits | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 05-01-10 22:17 |
Hardware: Geen geluid Navigon -> Carcomm-houder | iWilco | iPhone Navigatie | 5 | 23-08-09 19:36 |
iphone vast na bluetooth parrot carkit | duphamed | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 17-04-08 16:26 |
|
|