Iphone vindt via bleutooth headset niet discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben sinds een paar dagen de trotse bezitter van een iphone. Ben er helemaal weg van. 1 probleempje krijg ik niet opgelost. Mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone vindt via bleutooth headset niet
Hallo,
Ik ben sinds een paar dagen de trotse bezitter van een iphone. Ben er helemaal weg van. 1 probleempje krijg ik niet opgelost. Mijn iphone vindt via bleutooth mijn ericson headset niet. Kheb in de iphone ook niet veel meer mogelijkheden kunnen vinden dan bleutooth aan of uit. Iemand een sugestie?? GR, Erwin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Sorry wat ik bedoelde is: Headsets gemaakt voor de iPhone werken alleen op de iPhone. Merken zoals SE hebben volgens mij geen iphone headsets en die ouwe werken ook niet.
Laatst gewijzigd door h0tsh0t; 30-05-09 om 00:13. |
|
|||
|
|||
heeft apple zijn eigen headsets dan, neet toch. Kga van de week in utreg naar de apple store, khou je op de hoogte
|
|
|||
|
|||
Je kan eens de app ibleutooth uit cydia proberen moet je je iphone wel jailbreken
mvg joeri |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
pc vindt iphone niet meer | fcruizer | iPhone algemeen | 14 | 04-07-10 20:58 |
Bleutooth headset | TomD | Koopinformatie Nederland | 2 | 28-12-08 12:20 |
iPhone vindt netwerk niet… | Lucasgent | Overige providers Nederland | 2 | 24-12-08 19:25 |
iPhone vindt router niet | Denniske | Wi-Fi | 2 | 23-10-08 23:42 |
PC vindt iPhone niet | BruceSV | iPhone algemeen | 1 | 21-08-08 22:48 |
|
|