iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   iPhone 3G autohouder + lader (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/36499-iphone-3g-autohouder-lader.html)

Mindreaver 22-06-09 15:44

iPhone 3G autohouder + lader
 
Mijn wensen:

-Bevestiging aan de voorruit
-Oplader


QTREK houder + lader voor de iPhone 3G. online kopen | Computer, Games & Telefoon | Telefonie @ Neckermann.com

Denken jullie dat deze houder goed is?

onair 24-06-09 20:24

dit setje koop je al voor 9 euro

Mindreaver 24-06-09 20:37

waar dan?
heb een beetje zitten zoeken, en echt veel goedkoper spul vond ik eerlijk gezegd niet hoor...

eddythepeddy 25-06-09 11:00

Het kan voor minder dan 9 euro!
 
Ik heb deze gekocht... Nog minder dan 9 euro. Ik verwacht 'm binnen ongevweer 2 weken binnen te hebben. Komt rechtstreeks vanuit China!

CAR HOLDER MOUNT CAR CHARGER FOR APPLE IPHONE 3G c - eBay, Cell Phone PDA Accessories, Cell Phones PDAs. (Eindtijd 04-jul-09 18:18:14 CEST)

onair 25-06-09 11:56

Kijken welke hem sneller heeft .
Ik heb hem ook besteld
even op eBay kijken
en van af China ongeveer 7 dagen lever tijd

Mindreaver 27-06-09 02:03

Bedankt voor de tip!
Ik heb deze nu ook via ebay besteld :)

onair 27-06-09 10:11

Ik heb deze gekocht ik vond het voet stuk wat mooier hier is de link

Car Mount Holder for Apple iphone 3G+car charger - eBay, Other Mobile Phone Accessories, Other Mobile Phone Accessories, Mobile Phone Accessories, Mobile Home Phones. (Eindtijd 27-jun-09 21:23:30 CEST)

apotheosis 27-06-09 13:57

Is dit alleen voor de 3g of ook voor de nieuwe iphone nu?

onair 27-06-09 14:48

Er zit geen verschil in de 3G of de 3GS
Het verschil zit alleen in de firmware dus deze past ook op de 3GS

eddythepeddy 29-06-09 16:05

Ben het met je eens, vind de voet die jij besteld hebt er idd wat steviger uitzien! Ik wacht die van mij ff af, wellicht dat ik die van jou ook bestel... Laten we onze ervaringen hier even uitwisselen!

apotheosis 29-06-09 16:44

Veripart HF Carkit Apple iPhone 3G + Window Mount Gooseneck - PDAshop.be

Heb dit aangechaft 71 euro voor alles.
Meteen alles op en aan.

Roderickz 30-06-09 12:51

Als ik alle verhalen mag geloven moet je 'arm' van raam/dashboard naar je foon zo kort mogelijk zijn ivm trillingen.
@ onair: ben erg benieuwd naar je bevindingen! Ziet er goed uit. Ben op zoek naar iets degelijks.

eddythepeddy 30-06-09 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 314304)
Veripart HF Carkit Apple iPhone 3G + Window Mount Gooseneck - PDAshop.be

Heb dit aangechaft 71 euro voor alles.
Meteen alles op en aan.

Op zich wel mooi dat er handsfree calling op zit, maar ik heb voorkeur voor de landscape stand en deze houders zijn daar mnder geschikt voor.

apotheosis 30-06-09 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eddythepeddy (Bericht 315034)
Op zich wel mooi dat er handsfree calling op zit, maar ik heb voorkeur voor de landscape stand en deze houders zijn daar mnder geschikt voor.

Voor mij is het belangrijkste het ding gewoon goed vastplakt en navigon tenminste naar behoren werkt.

eddythepeddy 01-07-09 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 315043)
Voor mij is het belangrijkste het ding gewoon goed vastplakt en navigon tenminste naar behoren werkt.

Mee eens! Ben overigens wel getriggerd door die handsfree functie en kwam op Koopjessite.nl de Jabra SP700 tegen voor 50 eur. Heb wat reviews gelezen en die zijn zonder uitzondering lovend! Dus heb die erbij aangeschaft. Al met al een vrij cleane setup zo.

Roderickz 01-07-09 20:15

Het enige dat ik nodig heb is een raambevestiging. Wilde speciaal een nieuwe carkit aanschaffen, maar bedacht me net op tijd dat ik navigatie maar een paar keer jaar gebruik... Mijn Parrot voldoet dus nog steeds.
Denk dat ik dat ding uit de iphoneclubshop haal. Degene die Gonny ook in haar review gebruikte (zie filmpje). Volgens mij blijft'ie wel plakken.

onair 03-07-09 20:22

Hallo ik heb vandaag de houder binnen
werkt en past perfect een aanrader dus.

Mindreaver 03-07-09 20:34

Ik hem em ook vandaag uit China binnengekregen (degene die ik via ebay had besteld). Perfect ding! Zat zelfs een klein schoonmaakdoekje bij xD

Roderickz 03-07-09 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door onair (Bericht 317724)
Hallo ik heb vandaag de houder binnen
werkt en past perfect een aanrader dus.

Blijft'ie goed plakken en trilt je foon niet teveel doordat de 'arm' van zuignap naar foon te lang is?

Ziet er verder goed uit. Ik twijfel alleen of ik moet wachten op de houder van TT met GPS-versterker. Moet dan wel universeel zijn en dus alle GPS-apps ondersteunen.

huibboersma 04-07-09 08:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eddythepeddy (Bericht 310099)
Ik heb deze gekocht... Nog minder dan 9 euro. Ik verwacht 'm binnen ongevweer 2 weken binnen te hebben. Komt rechtstreeks vanuit China!

CAR HOLDER MOUNT CAR CHARGER FOR APPLE IPHONE 3G c - eBay, Cell Phone PDA Accessories, Cell Phones PDAs. (Eindtijd 04-jul-09 18:18:14 CEST)

is deze car holder ook op het dahbord te plaatsen?
huib boersma

onair 04-07-09 08:32

o
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roderickz (Bericht 317735)
Blijft'ie goed plakken en trilt je foon niet teveel doordat de 'arm' van zuignap naar foon te lang is?

Ziet er verder goed uit. Ik twijfel alleen of ik moet wachten op de houder van TT met GPS-versterker. Moet dan wel universeel zijn en dus alle GPS-apps ondersteunen.

Hoi hij plakt hartstike goed.
En ja de tomtom houder ziet er zeker mooier uit.
Maar ja voor die 8 euro is dit beter dan niks.
Heb alleen wel weer een nieuwe usb auto lader gekocht van griffin voor mijn iphone

huibboersma 04-07-09 08:43

het gaat mij erom of ie goed plakt op het dashbord

onair 04-07-09 09:29

Jouw dashbord is niet de mijne dus bij elke auto is dat weer anders.

eddythepeddy 04-07-09 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door huibboersma (Bericht 317891)
is deze car holder ook op het dahbord te plaatsen?
huib boersma

Is voornamelijk bedoeld voor het raam. Zuignappen passen niet op alle dashboards...

eddythepeddy 04-07-09 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door onair (Bericht 317724)
Hallo ik heb vandaag de houder binnen
werkt en past perfect een aanrader dus.

Heb 'm ook binnen! Is ook super gezien wat het gekost heeft (8 eur nog wat incl. verzending). De zwanehals is trouwens lekker stug!

eddythepeddy 04-07-09 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door onair (Bericht 317892)
o

Hoi hij plakt hartstike goed.
En ja de tomtom houder ziet er zeker mooier uit.
Maar ja voor die 8 euro is dit beter dan niks.
Heb alleen wel weer een nieuwe usb auto lader gekocht van griffin voor mijn iphone

Waarom die nieuwe oplader? Was die uit China niet goed? Heb die van mij nog niet kunnen proberen namelijk...

iChurchill 06-07-09 21:14

Heb zelf een Brodit Houder gekocht - een woord - super.

Het ziet er een beetje decadent uit wegens die fluwele laagje, maar werkt ie perfect en zit lekker fast (ik heb een pro Clip in de auto zitten).

Die van TomTOm lijkt me een leuk ding maar het afstand van het raam zal erg klein zijn (zo lijkt het op de tekening op TomTom for iPhone) en ik rij een Hondat civic hybride waar het voorruit erg ver weg zit...

wilddog 08-07-09 14:30

CAR HOLDER MOUNT CAR CHARGER FOR APPLE IPHONE 3G c - eBay, Cell Phone PDA Accessories, Cell Phones PDAs. (Eindtijd 04-jul-09 18:18:14 CEST) http://images.textopus.nl/iPhoneclub...tons/quote.gif
Heb ook die voor 8 euro incl verzending uit HongKong laten komen.

Het werkt uitstekend en geen geld.

steven90 08-07-09 15:50

Na deze reacties gelezen te hebben heb ik net deze besteld, ook uit hongkong

DealExtreme: $5.84 DPL Windshield Mount Holder for iPhone

en een ladertje erbij

DealExtreme: $3.25 Car Charger for iPhone 3G (12V~24V DC Input)

ben vooral benieuwd naar de houder, dat andere ding zal zn werk wel doen.

(totaal = $9,09 = 6,50eu = 3bier, 2 flippo's en een knikker hehe)

Roalt 08-07-09 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eddythepeddy (Bericht 310099)
Ik heb deze gekocht... Nog minder dan 9 euro. Ik verwacht 'm binnen ongevweer 2 weken binnen te hebben. Komt rechtstreeks vanuit China!

CAR HOLDER MOUNT CAR CHARGER FOR APPLE IPHONE 3G c - eBay, Cell Phone PDA Accessories, Cell Phones PDAs. (Eindtijd 04-jul-09 18:18:14 CEST)

Ik heb deze ook besteld, binnen een paar dagen binnen en ziet er prima uit. Iphone zit goed vast, de hals van de houder is lekker kort en stug, dus weinig trillingen en de lader laadt snel op, ook bij gebruik van navigatie en muziek.

Haast niet te geloven dat ze dit voor die paar euro kunnen maken en versturen. :)

eddythepeddy 09-07-09 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roalt (Bericht 320799)
Ik heb deze ook besteld, binnen een paar dagen binnen en ziet er prima uit. Iphone zit goed vast, de hals van de houder is lekker kort en stug, dus weinig trillingen en de lader laadt snel op, ook bij gebruik van navigatie en muziek.

Haast niet te geloven dat ze dit voor die paar euro kunnen maken en versturen. :)

Inderdaad echt onvoorstelbaar! En hij was ook relatief snel binnen vond ik! Enige nadeel is dat ik nu een prima houder heb voor geen geld maar nog steeds geen iPhone...:-/

Heb 'm besteld bij Switch in België maar dat kan nog wel ff een week of 3 gaan duren ben ik bang...

eddythepeddy 09-07-09 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door steven90 (Bericht 320614)
Na deze reacties gelezen te hebben heb ik net deze besteld, ook uit hongkong

DealExtreme: $5.84 DPL Windshield Mount Holder for iPhone

en een ladertje erbij

DealExtreme: $3.25 Car Charger for iPhone 3G (12V~24V DC Input)

ben vooral benieuwd naar de houder, dat andere ding zal zn werk wel doen.

(totaal = $9,09 = 6,50eu = 3bier, 2 flippo's en een knikker hehe)

Dat die lader z'n werk doet was in mijn geval nog wel een vraag. Heb ook via deze route (eBay) een lader en houder voor mijn HTC TyTNII (I know, vloeken in de kerk) gekocht en die lader werkte niet goed. Gaf te weinig stroom of zo...

dirkuijt 09-07-09 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door huibboersma (Bericht 317891)
is deze car holder ook op het dahbord te plaatsen?
huib boersma

...en kan je deze holder ook makkelijk van portrait naar landscape draaien?
Want dat mis ik bij veel car holders...

wilddog 09-07-09 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dirkuijt (Bericht 321070)
...en kan je deze holder ook makkelijk van portrait naar landscape draaien?
Want dat mis ik bij veel car holders...

Ja geen probleem

Dropkikker 16-07-09 11:06

Past de houder uit Hongkong ook op een iphone met een case?

Of gaat dat net niet lukken?

Roalt 16-07-09 21:15

Denk het niet, hij zit zonder case net goed genoeg vast. Wat me wel op is gevallen dat bij lang de zon op de voorruit m'n iPhone erg warm wordt en dat de batterij dan sneller leegloopt (bekend issue meen ik gelezen te hebben) en dan houdt de laadkabel het net niet bij. Niet ernstig ofzo, want in 2 uur tijd ben ik (met muziek aan) een paar procent gezakt. Als ie niet warm is laadt ie gewoon door naar 100%.

Ben nog steeds tevreden dus. ;)

beukje 17-07-09 18:06

Word ie erg warm?

Heb ook een ebay carhouder gekocht....Ga binnenkort naar spanje maar ben bang dat de iphone me tewarm word :(

Wat denken jullie of zal het meevallen....

Roalt 17-07-09 18:11

Ik vind het meevallen, alles wat je direct achter de voorruit hangt in de volle zon wordt warm. Ik heb wel warmtewerend glas, dat scheelt een beetje.

Verder heb ik in Sicilie met een ander toestel achter de voorruit rondgereden bij temperaturen van 40 graden in de schaduw en dan wordt zo'n toestel hoe dan ook warm. Wil je dit voorkomen kun je beter een houder kopen die je op je ventilatierooster klemt, dan wordt ie meteen gekoeld. ;)

WDS001 17-07-09 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door beukje (Bericht 325775)
Word ie erg warm?

Heb ook een ebay carhouder gekocht....Ga binnenkort naar spanje maar ben bang dat de iphone me tewarm word :(

Wat denken jullie of zal het meevallen....

Ik heb laatst misschien 20 minuten genavigeerd en ik moet zeggen, de iPhone was HEET :)

Serena 17-07-09 22:18

Iemand misschien een fotootje van hoe het uitziet als je hem in de auto hebt zitten?
Ik heb overigens de houder van HR Richter in het luchtroostertje...
Dan kan de iPhone alleen rechtop, maar ziet er erg netjes uit moet ik zeggen.
Kabeltje van Griffin en laden met die handel!!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:16.