//

Iphone Cradle! carkit

Iphone Cradle! carkit discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; hallo, heeft iemand ervaring met de iphone cradle? Carkit.nl / iPod / iPhone houders / IPHONE CRADLE / Levering en inbouw van mobiele communicatie, navigatie-, alarm-, ritregistratie- en car audio ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 23-01-08, 23:12
jappiededeur jappiededeur is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 25
Standaard Iphone Cradle! carkit

hallo,

heeft iemand ervaring met de iphone cradle?
Carkit.nl / iPod / iPhone houders / IPHONE CRADLE / Levering en inbouw van mobiele communicatie, navigatie-, alarm-, ritregistratie- en car audio systemen, black boxen, radar detectie en Hertz autoverhuur.

paar vraagjes die hopelijk beantwoord kan worden.

Zoals ik begrijp kan deze carkit op de boxen van de auto worden aangesloten via de radio, houdt dit in dat ik muziek via de iphone op de boxen kan horen, evt. telefoongesprekken? een mic ontbreekt, dat begrijp ik. 90% draaien met de holder is geen probleem neem ik aan

graag jullie ervaringen!

groet,

Jasper
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone CARKIT - Nokia Display Carkit CK-15W levindenboer iPhone accessoires en onderdelen 3 07-01-14 20:42
welke carkit voor iPhone4? Actief & cradle gewenst MrM Koopinformatie Nederland 0 14-12-10 20:43
Iphone cradle / Mercedes Ossii iPhone algemeen 9 21-09-10 01:05
Ervaringen CarComm Cradle CMIC-102 iPhone 3G Januse iPhone accessoires en onderdelen 2 29-09-08 10:15
sftp ssh gebruiken op de iphone via cradle?? microdesign iPhone algemeen 4 15-02-08 15:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:42.