Iphone line-out uitzetten discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) In mij auto heb ik een brodit houder die nu mijn iPhone netjes laad. Maar binnenkort krijgt mijn autoradio een line-in waarop ik mijn iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone line-out uitzetten
In mij auto heb ik een brodit houder die nu mijn iPhone netjes laad. Maar binnenkort krijgt mijn autoradio een line-in waarop ik mijn iPhone kan aansluiten. Nu heb ik nog een iphone avkabel liggen waarmee ik geluid naar de radio kan krijgen via de line out. Ik luister echter ook wel een radio dus is er een manier waarom ik de line-out functie kan uitzetten via de software als ik radio luister en toch geluid van bv tomtom wil hebben ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Headphone geluid line-out keyboard dock | nibbit88 | iPad algemeen | 0 | 11-09-10 00:45 |
Line-out volume reduceren? | Smarzzz | iPhone algemeen | 1 | 02-02-10 18:47 |
Line out niveau laag via autoradio | Meurtz | iPhone algemeen | 1 | 01-10-09 00:18 |
Line-out van de Iphone Dock werkt niet | maarten1987 | iPhone algemeen | 4 | 04-11-08 20:56 |
|
|