iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Gratis case, levertijden (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/68304-gratis-case-levertijden.html)

ButcherJF 08-09-10 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 530211)
Ik heb de Griffin Reveal Etch iPhone 4 besteld, ships 27 september :eek:.

Kennelijk was ie wat eerder beschikbaar, heb hem vandaag binnen gekregen. Ziet er netjes uit maar ik vraag me af hoe lang ik hem werkelijk ga gebruiken. Ben niet zo van de cases.

Delvenaartje 10-09-10 15:00

Misschien gewoon even een 'gekke' vraag.. maar kan je niet een case kopen bij aanschaf van je iPhone 4, en dan het geld terugkrijgen van Apple?
Aangezien ze ook de 'geld terug' garantie hebben bij mensen die wel al voor deze actie een bumpercase hebben gekocht?
Of roep ik nu hele gekke dingen? :D :rolleyes:

darisblue 10-09-10 15:21

Die van mij wordt opnieuw opgestuurd met de koerrier alleen moet ik wel weer een maand wachten.

Cynt76 11-09-10 12:21

Mijn gratis Bumper heb ik besteld op 2 sept. (levertijd volgens de bevestigingsmail 6 weken, richtdatum 5 -15 oktober).

Verzonden op 6 sept.
Ontvangen op 11 sept.....

Wat ik dan weer niet snap is dat de bumper gewoon vanuit NL (Syncreon Technology, Waalwijk) verzonden in met Selekt Vracht. Dan had ik toch niet verwacht dat zij er 5 dagen voor nodig hebben om die bumper van Waalwijk naar Groningen te brengen.

Maar goed, ik heb niks te klagen. Ik heb een gratis Bumper, ik ben er erg blij mee. Ik heb al een gelaskin er overheen en in combinatie met de bumper is dat erg stoer...

gunth 11-09-10 17:12

Mijn gratis Bumper heb ik besteld op 6 sept.
Op 8sept kreeg ik al mail dat de bumper was verstuurd.
Nog niet gekregen tot nu toe maar ik verwacht de bumper maandag,dus moet zeggen dat dit heel goed meevalt.
Levering was voorzien voor 2 weken.
Nu nog een oplaad dock die past met de bumper :confused:

Cooper85 12-09-10 00:34

Heb net ook een (gratis) bumper case aanvraagd levertijd 1-3 ben benieuwd :)

shapezzz 12-09-10 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Delvenaartje (Bericht 558031)
Misschien gewoon even een 'gekke' vraag.. maar kan je niet een case kopen bij aanschaf van je iPhone 4, en dan het geld terugkrijgen van Apple?

Lijkt me niet want je bent niet verplicht er een case omheen te doen, Apple bied alleen de mogelijk een gratis case te bemachtigen als je al een iPhone 4 hebt, mocht het wel zo zijn zal Apple uiteraard maar een selectief aantal cases vergoeden :)

pinokkia 12-09-10 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynt76 (Bericht 558776)
Mijn gratis Bumper heb ik besteld op 2 sept. (levertijd volgens de bevestigingsmail 6 weken, richtdatum 5 -15 oktober).

Verzonden op 6 sept.
Ontvangen op 11 sept.....

Wat ik dan weer niet snap is dat de bumper gewoon vanuit NL (Syncreon Technology, Waalwijk) verzonden in met Selekt Vracht. Dan had ik toch niet verwacht dat zij er 5 dagen voor nodig hebben om die bumper van Waalwijk naar Groningen te brengen.

Maar goed, ik heb niks te klagen. Ik heb een gratis Bumper, ik ben er erg blij mee. Ik heb al een gelaskin er overheen en in combinatie met de bumper is dat erg stoer...

Ik heb op 28-08 een griffen reveal etch besteld via case progam en is op 6-09 verstuurd. Ik heb nog niets binnengekregen.:mad: Ik wacht tot 20-09 en is het dan nog niet binnen. Dan ga ik apple bellen.

Alternative Junkie 12-09-10 16:43

Ik had een Belkin Incase besteld ergens in de tweede week van augustus, en kreeg hem al na een weekje. Erg blij mee!!!!

draude 14-09-10 07:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pinokkia (Bericht 559429)
Ik heb op 28-08 een griffen reveal etch besteld via case progam en is op 6-09 verstuurd. Ik heb nog niets binnengekregen.:mad: Ik wacht tot 20-09 en is het dan nog niet binnen. Dan ga ik apple bellen.


Hier bijna hetzelfde, op 8 sept. verstuurd via Syncreon maar nog steeds niet binnen. Wel staat de afleverdatum nog op 22 sept. Het lijkt wel of de case van NL via de US naar NL word gestuurd via US Postal :-(

Is Apple niet via e-mail te bereiken?, bellen vind ik zo 2001 :mad:

pinokkia 14-09-10 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pinokkia (Bericht 559429)
Ik heb op 28-08 een griffen reveal etch besteld via case progam en is op 6-09 verstuurd. Ik heb nog niets binnengekregen.:mad: Ik wacht tot 20-09 en is het dan nog niet binnen. Dan ga ik apple bellen.

Vanmiddag toch maar naar apple gebeld. Er word gewoon een exemplaar opgestuurd. Verwachte levertijd: 5 oktober:eek:. Maar het schijnt in de praktijk eerder word verzonden. Nu maar hopen dat ik het echt binnenkrijg, want ik ga niet nog een keer bellen.

Operafreak 14-09-10 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak (Bericht 530803)
Gisteren 13-08-2010 besteld via de iPhone 4 Case Program app. Nog zelfde dag bevestiging ontvangen en de mededeling dat de case ergens tussen 10 en 14 september binnen zou moeten zijn. Dus zo'n maand levertijd... Het is maar goed dat de oude case van mijn 3GS ook past (zij het wat aan de ruime kant). Die maand levertijd overleven we dus wel :cool:

Update: Vandaag 14-09-2010 ontvangen. Nét binnen hun time-limit. Heb 'm daarnet ff geprobeerd, maar het bevalt me niet echt. Ik stop 'm mooi weer terug in z'n Marware Glide - is ie tenminste rondom beschermd. :)

chaser2600 15-09-10 15:01

8 augustus de incase snap case smoke besteld.. zou 6 september verstuurd worden. Tijdje niets gehoord en eergisteren dan de mail gehad dat ie verzonden is.
Vandaag binnen gekomen en eigenlijk was ik van plan de case niet te gebruiken maar hij ziet er toch wel strak uit. Klikt mooi om de iphone en geeft een mooie finish.
Ding zat wel onder de stof rechtstreeks uit de verpakking.

LTU 15-09-10 22:35

Ik heb mijn Bumper Case op 8 September besteld.
Het is vandaag 15 September en hij is vandaag binnen gekomen, helaas ga ik hem niet gebruiken :P heb al een andere case :$

pinokkia 16-09-10 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pinokkia (Bericht 561183)
Vanmiddag toch maar naar apple gebeld. Er word gewoon een exemplaar opgestuurd. Verwachte levertijd: 5 oktober:eek:. Maar het schijnt in de praktijk eerder word verzonden. Nu maar hopen dat ik het echt binnenkrijg, want ik ga niet nog een keer bellen.

Jaja. Op 14-09 gebeld. Op 15-09 is het verstuurd en vandaag 16-09 stond UPS voor de deur. Ik moest hiervoor een handtekening zetten. Gelukkig is het goed gegaan. Mijn hulde aan apple en UPS.

JanevdWeij 16-09-10 20:20

Vorige week aangevraagd, helaas nog niet ontvangen.

McNessie 18-09-10 15:40

9 dagen te laat
 
...Verzonden op: Aug 26, 2010
Verwachte leverdatum: 09 Sep, 2010

...dat is alweer 9 dagen geleden en nog niks op de mat. En nu?

Dus hou op met te melden wat de 'verwachte' levertijd is van jullie bestellingen wat dat slaat nergens op. Vermeld liever of en wanneer je hem daadwerkelijk binnenkrijg.....ik heb dus vooralsnog noppes.....

FRISSEFLO 01-10-10 17:07

Hoeveel dagen na het bestellen kregen jullie een email van apple? Ik zit daar nu al 2 weken op te wachten...

gaat om incase smoke

FRISSEFLO 01-10-10 17:09

ok die email zit dus al twee weken in mijn postvakje. scusi...

on topic:
besteld op 14 september
wordt verzonden op 5 oktober

(incase smoke)

Rowinvd 01-10-10 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FRISSEFLO (Bericht 574826)
Hoeveel dagen na het bestellen kregen jullie een email van apple? Ik zit daar nu al 2 weken op te wachten...

gaat om incase smoke

Direct na het bestellen (14 september) een orderbevestiging met het verhaal dat ie op 30 september bezorgd zou worden, 23 september leveringsaankondiging en woensdag 29 september had ik hem in de brievenbus :)

Gaat overigens om de Apple bumper, zwarte versie (overigens ga ik hem verkopen, dus mocht er iemand geïnteresseerd zijn... ;) )


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:11.