iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Gratis case, levertijden (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/68304-gratis-case-levertijden.html)

Hermadrid 26-08-10 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apicino (Bericht 545504)
Gratis case: Belkin Shield Micra

Besteld op 11 aug 2010
Verwachte levering/verzending 8 sep 2010.

Gisteren een mail gehad dat mijn bestelling verzonden is en dat ik binnen paar dagen heb.

Hmm ff afwachten......

Ik heb 6 dagen later dan jou besteld. Dus denk dat ik ook binnenkort bericht krijg maar ga volgende week op vakantie:(. Maar mensen zeggen dat ze via brievenbus doen dus hopelijk geen nood.

Edit: Heb ook mail gehad dat die binnen 5 werkdagen word verzonden dus volgende week maar gaat toch in post toch?

spuji 26-08-10 13:11

De mijne is dinsdag vertrokken dus het zal morgen of maandag zijn :)

lolsmurf 26-08-10 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lolsmurf (Bericht 545660)
Nadat ik eerst Easy-m Leuven gecontacteerd heb (Apple Premium Reseller) en die me doorverwezen naar Apple (070/700772) kreeg ik te horen dat ik voor ondersteuning naar Mobistar moet.

Dat wordt dus noppes.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 545674)
Volgens mij heeft je telecomaanbieder niets te maken met accessoires die je hebt aangeschaft bij Apple. Je zult gewoon met Apple contact moeten opnemen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ninobeukeveld (Bericht 545714)
Ik denk dat dit een van het kastje naar de muur verhaal wordt, want het is een product van Apple en die heb je bij de online Apple store "gekocht" dus moe Apple dat regelen. Heb je ook al naar de online Apple store gebeld?

Ja, ik heb al naar Apple gebeld en daar zeiden ze me met Mobistar contact op te nemen. Sowieso dat ze bij Mobistar zullen zeggen dat ik me tot Apple moet richten, vandaar dat ik ook al zei "dit wordt noppes". Apple zegt dat ze alles omtrent de iPhone in België (toestel zelf + accessoires) uitbesteden aan Mobistar.

Heeft de Apple Store zelf een ander nummer dan hetgene ik gebeld heb?

--

Net naar dit nummer gebeld: 0800/99 846

Blijkbaar het nummer van de Store in België. Ik krijg gratis een nieuwe toegestuurd. Heerlijk. :)

Erulezz 26-08-10 21:06

Zwarte bumper besteld op maandag 16 augustus, vandaag binnengekregen. :)

Corch 27-08-10 14:57

Wordt de case bezorgd door TNT of door een ander logistiek bedrijf???

ninobeukeveld 27-08-10 15:13

volgens mij gewoon door TNT, waant bij mij zat hij gewoon in de brievenbus, hoefde niet te tekenen ofzo.

Hermadrid 27-08-10 15:41

Mijne is vandaag al bezorgd:D Voor mijn vakantie, ik had een belkin case is wel moeilijk om je Iphone eruit te halen.

spuji 27-08-10 17:10

Wordt verzonden met de post. De mijne vanmiddag binnengekregen.

Hermadrid 27-08-10 17:11

mijne is ook verzonen maar wie heeft belkin case?
De mijne is helemaal van glas en je kan hem niet buigen en bij Youtube filmpjes kun je ze wel buigen als je filmpjes van belkin case ziet. Wie heeft nog meer belkin case?

nibbit88 27-08-10 17:56

Zwarte Apple Bumper Case op maandag 23 augustus besteld en vandaag binnengekregen. Best snel, aangezien er '1-3 weeks' stond.
Door Selektvracht.

Corch 27-08-10 17:58

En mij bumpercase is nu ook binnen. Degelijke case en ziet er goed uit. Maar ik gebruik hem vooralsnog niet. Ik vind de rand vd iphone té mooi om het te gaan verbergen......

schmeink 27-08-10 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid (Bericht 547142)
mijne is ook verzonen maar wie heeft belkin case?
De mijne is helemaal van glas en je kan hem niet buigen en bij Youtube filmpjes kun je ze wel buigen als je filmpjes van belkin case ziet. Wie heeft nog meer belkin case?

Glas ??? plastic bedoel je :D

ik heb de mijne vandaag binnen, de belkin shield micra
transparant dus, geen glas :cool:

geprobeerd, maar vind hem foeilelijk, dat dit komt echt niet om mijn iphone heen :mad:

vhrgamer 27-08-10 18:05

Ook de zwarte bumper besteld op zaterdagmiddag en vanochtend binnen gekregen!

Ik vind t niet echt een fijn ding, ga hem denk ik niet gebruiken.

Hij duwt mijn Bodyguardz eraf en ik heb er niks aan met mijn dock, ook vind ik m foeilelijk.

Corch 27-08-10 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vhrgamer (Bericht 547188)
Ook de zwarte bumper besteld op zaterdagmiddag en vanochtend binnen gekregen!

Ik vind t niet echt een fijn ding, ga hem denk ik niet gebruiken.

Hij duwt mijn Bodyguardz eraf en ik heb er niks aan met mijn dock, ook vind ik m foeilelijk.

Ja!!! Dat met die Bodyguardz heb ik dus ook!

Hermadrid 27-08-10 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door schmeink (Bericht 547184)
Glas ??? plastic bedoel je :D

ik heb de mijne vandaag binnen, de belkin shield micra
transparant dus, geen glas :cool:

geprobeerd, maar vind hem foeilelijk, dat dit komt echt niet om mijn iphone heen :mad:

Ja, dat bedoelde ik :P is echt lelijk he op filmpjes zag het er wel oke uit ik ga hem ook niet gebruiken.

maggienaaltje 27-08-10 20:17

Gister bumper besteld. Wordt 8 september verzonden en uiterlijk 11 september geleverd, maar zoals ik zelf al heb ervaren en hier weer lees klopt er geen hol van dat ''leveringschattingsprogramma'' van Apple :D

S¡mon 28-08-10 02:53

Zo ik heb mijn bumper nu zo'n >10 dagen gebruikt en heb hem er vanavond weer afgehaald. Wat vooral direct opvalt is dat het toestel gelijk weer veel dunner en beter aanvoelt (terwijl het dat met de bumper echt niet slecht is) en het design is natuurlijk beter. Op die manier vind ik de iPhone 4 weer beter.

Aan de andere kant twijfel ik nog wel een beetje: zodra ik hem neerleg is de achterkant helemaal bloot en dan is het dus meer gevoelig voor krasjes. Daarnaast heb ik hier slecht 3G bereik, en die is dus makkelijk weg te vallen. Met bumper houd ik de 2-3 streepjes vast.

Crashcat 28-08-10 05:45

De Incase Snap Clear case besteld, aangezien de Belkins op Amerikaanse forums slechte recensies hebben gehad. Ben benieuwd.
Zou rond 10 sept. moeten aankomen.

pinokkia 29-08-10 10:57

Ik heb op 28-08 een Griffin Reveal Etch besteld. Volgens de mail van apple wordt deze pas op zijn vroegst verstuurd op 27-09.

maggienaaltje 29-08-10 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maggienaaltje (Bericht 547354)
Gister bumper besteld. Wordt 8 september verzonden en uiterlijk 11 september geleverd, maar zoals ik zelf al heb ervaren en hier weer lees klopt er geen hol van dat ''leveringschattingsprogramma'' van Apple :D

Gister al een mailtje gehad dat hij was verzonden en dat ik hem deze week kan verwachten, haha.
Toch wel wat anders dan 11 september..... maar mij hoor je niet klagen :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:51.