Kabel voor Iphone 4 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mijn Iphone 4 heb ik een usb/data kabel gekregen. De 30-polige stekker is dunner geworden. Deze past nu goed in mijn Iphone 4 met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kabel voor Iphone 4
Bij mijn Iphone 4 heb ik een usb/data kabel gekregen. De 30-polige stekker is dunner geworden. Deze past nu goed in mijn Iphone 4 met apple bumper. Ik ben ook in het bezit van een audio/video kabel voor aansluiting op mijn stereo. Maar daarvan is de 30-polige stekker dikker waardoor het niet meer past in mijn Iphone 4 met bumper.
Iedere keer die bumper eraf halen gaat moeilijk, ook al omdat er een screen op zit. Daarom ben ik op zoek naar een verlengkabeltje zodat het wel allemaal past. Wie kan mij advies geven. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: iPhone Accessoires
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipod kabel voor Iphone | DarwinIII | iPhone algemeen | 12 | 28-01-12 21:55 |
av-kabel voor iphone/ipad | eddzzz | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 19-11-10 15:06 |
Ipod-USB kabel geschikt voor Iphone ? | widescreen | iPhone algemeen | 12 | 06-10-10 14:31 |
Tip: iPhone USB-kabel voor maar 5,= ! | MP3-junky | Archief | 0 | 30-10-07 21:47 |
|
|