Frontje vervangen ? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Gisteren heb ik mijn iPhone helaas op grond laten vallen perongelijk. En nu zitten er wat krasje erop. Kan ik misschien heel het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Frontje vervangen ?
Beste leden,
Gisteren heb ik mijn iPhone helaas op grond laten vallen perongelijk. En nu zitten er wat krasje erop. Kan ik misschien heel het achter kant vervangen ? Zoja hoeveel kost het ? en natuurlijk is het heel moelijk om dat frontje achterin eraf te krijgen. Gr, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Of je kan de goedkopere optie nemen, en waarschijnlijk ook de sterkere:
Geef je iPhone 4 een achterkant van metaal - iPhone - iPhoneclub.nl Kost je hooguit 20 euro, met verzendkosten en een schroevendraaier van $4,- |
|
||||
|
||||
Als je van metaal houdt inderdaad een mooie oplossing en op internet staat zelfs nog hoe je het moet vervangen Van mij had de originele er ook zo uit mogen zien, maar ja, metaal krast ook.
|
|
|||
|
|||
Volgens heeft hij het hier over een iPhone 3gs
en geen iPhone 4... maar via dealextreme kan je toch redelijk goedkope acherkantjes bestellen in zwart en wit? |
|
||||
|
||||
Dan zal hij toch nog bij dat Markplaats adres terecht komen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
antenne vervangen | jaimiefanatic | iPhone algemeen | 5 | 02-09-10 00:19 |
Scherm vervangen ? | Bartje | iPhone algemeen | 13 | 18-06-10 13:26 |
frontje sluit niet goed af | sjoerd01 | iPhone algemeen | 2 | 05-06-10 01:32 |
touchscreen vervangen | berry | iPhone algemeen | 19 | 16-02-09 12:02 |
|
|