Frontje vervangen ? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Gisteren heb ik mijn iPhone helaas op grond laten vallen perongelijk. En nu zitten er wat krasje erop. Kan ik misschien heel het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Beste leden,
Gisteren heb ik mijn iPhone helaas op grond laten vallen perongelijk. En nu zitten er wat krasje erop. Kan ik misschien heel het achter kant vervangen ? Zoja hoeveel kost het ? en natuurlijk is het heel moelijk om dat frontje achterin eraf te krijgen. Gr, |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Of je kan de goedkopere optie nemen, en waarschijnlijk ook de sterkere:
Geef je iPhone 4 een achterkant van metaal - iPhone - iPhoneclub.nl Kost je hooguit 20 euro, met verzendkosten en een schroevendraaier van $4,- |
|
||||
|
||||
![]() Als je van metaal houdt inderdaad een mooie oplossing en op internet staat zelfs nog hoe je het moet vervangen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Volgens heeft hij het hier over een iPhone 3gs
![]() en geen iPhone 4... maar via dealextreme kan je toch redelijk goedkope acherkantjes bestellen in zwart en wit? |
|
||||
|
||||
![]() Dan zal hij toch nog bij dat Markplaats adres terecht komen
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
antenne vervangen | jaimiefanatic | iPhone algemeen | 5 | 02-09-10 00:19 |
Scherm vervangen ? | Bartje | iPhone algemeen | 13 | 18-06-10 13:26 |
frontje sluit niet goed af | sjoerd01 | iPhone algemeen | 2 | 05-06-10 01:32 |
touchscreen vervangen | berry | iPhone algemeen | 19 | 16-02-09 12:02 |
|
|