//

SGP Neo Hybrid Ex Series - Satin Silver - iPhone 4 Case + Screenprotector

SGP Neo Hybrid Ex Series - Satin Silver - iPhone 4 Case + Screenprotector discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door digitrich Merci voor de opmerking, maar dat is het adres van het bedrijf waarvoor ik werk Toch voor alle zekerheid adres ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 29-03-11, 14:32
digitrich's schermafbeelding
digitrich digitrich is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Brugge (BE)
Berichten: 33
Stuur een bericht via MSN naar digitrich
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door digitrich Bekijk bericht
Merci voor de opmerking, maar dat is het adres van het bedrijf waarvoor ik werk
Toch voor alle zekerheid adres even 'weggefotoshopped'
__________________
You can't depend on your eyes when your imagination is out of focus.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 13-04-11, 17:29
iKroes iKroes is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Gelderland
Berichten: 27
Standaard

Heb de case in Satin Silver sinds maandag en geef nu even een eerste impressie:

Korte review:


+ Onzettend mooi design, subtiel en passend bij de iPhone 4.
+ Knoppen zijn goed in te drukken.
+ Screenprotectors zijn van hoge kwaliteit. Levensduur nog onbekend.
+ Rubber is zachter dan de Apple Bumper en neemt minder stof tot zich
+ De plastic band maakt het geheel mooi straks en geeft een goed gevoel.
+ Naast de steinheil ook goed te combineren met een shield.


- De knoppen zullen snel slijten, kleur is erop geprint.
- Onderaan is de case in mijn ogen te fragiel, ben benieuwd hoe lang het goed zal gaan
- Case is best duur voor een bumper (Ik heb 'm van Ebay trouwens).


Foto's zeggen vaak nog meer:













  #23  
Oud 13-04-11, 18:17
iKroes iKroes is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Gelderland
Berichten: 27
Standaard

Nog even wat foto's in daglicht en met mat achterkant











  #24  
Oud 22-04-11, 15:10
dora95 dora95 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 108
Standaard

ik zit te denken deze case ook te kopen. Maar 30,- is wel veel geld voor een case waarvan ie bij veel mensen stuk gaat aan de onderkant. Iemand die hem verkoopt? Of iemand die me er toch van kan overtuigen hem in de winkel te kopen? (kan ie goed tegen vallen en stoten?)
  #25  
Oud 22-04-11, 15:17
LanWolf LanWolf is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 99
Standaard

Heb de Deal Extreme versie (Geel) ook binnen, maar die is net zo zwak op de onderrand, hij was al kapot toen hij binnenkwam (pakje was dan ook goed gedeukt)
  #26  
Oud 23-04-11, 15:45
dora95 dora95 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 108
Standaard

Gaat dat zo snel dan? Ik vind het echt een mooie case, maar als ik hoor dat ie gelijk al stuk gaat ga ik toch misschien verder kijken. Is het intussen niet opgelost door het bedrijf dat ze maakt. Nee zeker...
  #27  
Oud 23-04-11, 19:41
iKroes iKroes is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Gelderland
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dora95 Bekijk bericht
Gaat dat zo snel dan? Ik vind het echt een mooie case, maar als ik hoor dat ie gelijk al stuk gaat ga ik toch misschien verder kijken. Is het intussen niet opgelost door het bedrijf dat ze maakt. Nee zeker...
paar punten:

Ja het is een hele mooie case.
Bij sommigen gaat het onderste stuk inderdaad snel stuk, maar ik heb de case nu ongeveer twee weken en heb nog niks ontdekt, gemerkt van het onderste stukje.

30 euro is hoe dan ook veel te veel voor deze case. Ik heb ontzettend veel cases gehad en geprobeerd en als je voor bescherming wilt gaan, moet je gewoon de speck candyshell nemen! Één brok degelijkheid!

Als je deze case wilt kopen zul je gewoon even goed op ebay moeten zoeken. Ik heb nu 17 euro betaald voor deze.
  #28  
Oud 24-04-11, 12:40
dora95 dora95 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 108
Standaard

Oke. Beschermt het ook eigenlijk goed tegen vallen en stoten? En dan bedoel ik of het glas wel goed beschermt is.
  #29  
Oud 27-04-11, 18:12
iKroes iKroes is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Gelderland
Berichten: 27
Standaard

Dat is afhankelijk van de val. In mijn ogen is het een minieme bescherming. De enige bescherming die ik voor het glas heb zijn protectors en heb niet het idee dat de case die bescherming tot zich neemt.
  #30  
Oud 28-04-11, 13:16
dora95 dora95 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 108
Standaard

Oh, maar op de foto's te zien steekt het bumper gedeelte nog een aardig boven het glas uit. Ik zou zeggen dat is de val nog aardig kan breken en het glas dus beschermen. Of zit ik daar dan naast?
  #31  
Oud 28-04-11, 17:57
iKroes iKroes is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Gelderland
Berichten: 27
Standaard

Klopt, maar bij een val bekijk ik het altijd als volgt:

Stel je iphone valt op de rand, dan zal deze case echt wel bescherming bieden.
Echter kan hij ook vallen dat de case zodanig verschuift dat hij alsnog beschadigt raakt.

Daarnaast is niet elk oppervlakte vlak en kunnen er ook uitstekende voorwerpen voor glasbreuk zorgen.
  #32  
Oud 28-04-11, 19:54
dora95 dora95 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 108
Standaard

om te beginnen, bedankt voor je reacties!
Ik zit nog steeds te twijfelen helaas. Ik kan er ontzettend lang over doen om een case te vinden, omdat ik steeds weer wat anders vind als ik er te lang over nadenk. Ik wil mijn iPhone gewoon beschermen tegen vallen en stoten en ik vind deze SGP erg mooi. Maar een gozer uit mijn klas die heeft zo'n plastic/rubber-achtige case. (lastig uit te leggen: soort van zacht plastic) en die zegt dat ie goed beschermt...
al met al... dilemma is zojuist aangeschoven.
  #33  
Oud 28-04-11, 22:08
digitrich's schermafbeelding
digitrich digitrich is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Brugge (BE)
Berichten: 33
Stuur een bericht via MSN naar digitrich
Standaard

Hoi Dora,
Jammer maar begrijpelijk dat je er nog steeds niet uit bent.
Ik ga niet herhalen wat ik mijn PM reeds allemaal wist te vertellen maar wil je wel dit nog meegeven; je keuze moet afhangen van de behoefte die je hebt en duidelijk stelt; je wil je iPhone beschermen tegen vallen en stoten! Deze case zal je geen 100% bescherming geven daartegen, deze case is een bumper die gewoon een heel mooie look heeft en enkel bescherming biedt tegen stoten en krassen, dat is de reden waarom ik deze aangeschaft heb en deze topic geopend heb. Ik behandel mijn iPhone met deze bumper nog steeds tegen vallen, want als hij valt reken ik er niet op dat het glas niet eventueel zal gebroken zijn. Kijk gewoon naar de ervaring die je hebt met je vorige mobieltjes, als je deze regelmatig liet vallen, dan zal het met je iPhone ooit ook wel gebeuren (niet dat we dit willen natuurlijk). Kies dus voor een goeie bescherming boven een knappe look. Ik heb reeds alle iPhones gehad, van het allereerste model, en nooit een cover of bumper gebruikt, omdat het gewoon de 'look' van deze telefoon om zeep helpt. Bij de iPhone 4 heb ik echter voor het eerst een bescherming gezocht omdat hij (in mijn ogen) gewoon te kwetsbaar leek. (zelfs bij normaal gebruik; in de auto, handtas van vriendin, op café, broekzak, enz...) Ik kan gelukkig zeggen dat ik nog nooit een iPhone heb laten vallen (op een zatte uitzondering van mn 3G zonder gevolgen) MAAR ik behandel die dan ook steeds met de nodige voorzichtigheid. Als je weet dat het jou wel zal voorvallen, dan kies je voor zekerheid en dus een cover die 'totale' bescherming tegen vallen kan aanbieden, maar dan moet je wel inboeten op de 'looks'.
Gewoon doen!
Veel suc6 bij je keuze en laat weten wat het geworden is!
  #34  
Oud 29-04-11, 08:47
dora95 dora95 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 108
Standaard

En wat dachten jullie van de Griffin Reveal?
  #35  
Oud 03-05-11, 14:05
iKroes iKroes is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Gelderland
Berichten: 27
Standaard

Ik heb zojuist de SGP Linear besteld! Die zou misschien voor jou ook nog wel gepast kunnen zijn
  #36  
Oud 03-05-11, 16:32
dora95 dora95 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 108
Standaard

ja? vertel...
  #37  
Oud 04-05-11, 03:15
dora95 dora95 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 108
Standaard

Heb zojuist besloten om een Speck Candyshell te nemen OF een InCase Slider. Ik denk dat het een Incase wordt via ebay. En als ik niks vind neem ik de Speck.
Verkoopt iemand een van deze?
(het laatste nogal off-topic )
  #38  
Oud 04-05-11, 11:58
iKroes iKroes is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Gelderland
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dora95 Bekijk bericht
Heb zojuist besloten om een Speck Candyshell te nemen OF een InCase Slider. Ik denk dat het een Incase wordt via ebay. En als ik niks vind neem ik de Speck.
Verkoopt iemand een van deze?
(het laatste nogal off-topic )
Heb de Candyshell hier ook liggen! Prima case maar heb een neppert waarvan het rubber niet helemaal goed is

Wel kan ik je zeggen dat de Candyshell de beste bescherming biedt! Een brok degelijkheid!
Verder heb ik nog een paar bumperstyle cases waaronder ook de Hybrid EX die de laatste tijd een beetje los begint te raken...

De SGP Linear ben ik ontzettend benieuwd naar: heb nog nooit zo'n case gehad en denk wel dat dit mijn favoriet zou kunnen worden.

Hier heb je een linkje:

YouTube - SGP Linear Color Series Case for the iPhone 4
  #39  
Oud 04-05-11, 12:16
dora95 dora95 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 108
Standaard

Ja die had ik al ontdekt Alleen bij deze case heb ik het idee dat ie totaal niet beschermt, aangezien de bumper van een hard materiaal is gemaakt en waarvan het lijkt dat als je hem laat vallen de bumper zelf óók kapot gaat. Maargoed... ben nu eerst opzoek naar een Incase Slider. Heb er goeie verhalen over gehoord (2-piece case. Beetje zoals de Capsule Red) en hij is gewoon erg mooi. Heb ook het idee dat de candyshell verdomt dik is. Of ligt dat aan mij?
  #40  
Oud 05-05-11, 20:14
dora95 dora95 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 108
Standaard

gister dan eindelijk (na een vertraging van 2 weken) mijn iphone 4 binnen gekregen. Er zat zo'n magneet-flip case bij, waar ik eigenlijk niets van wist. Denk dus een goedmakertje. Het ziet er niet uit, maar als ik een koopje tegenkom (incase slider / speck candyshell / SGP bumper) koop ik deze direct. bied hier iemand een koopje aan?
Reageren

Labels
bumper, ex series, neo hybrid, satin silver, sgp



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SGP iPhone 4 Case - Linear Color Series Satin Silver iKroes iPhone accessoires en onderdelen 4 29-05-11 23:57
Cover/case/screenprotector dilemma! ardtieboy iPhone accessoires en onderdelen 2 21-03-11 08:40
iphone swichteasy neo hoesje timvdn iPhone accessoires en onderdelen 0 22-08-08 13:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:37.