SGP Neo Hybrid Ex Series - Satin Silver - iPhone 4 Case + Screenprotector discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben helemaal verliefd op mijn nieuwe SGP linear Review komt zo...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben helemaal verliefd op mijn nieuwe SGP linear
![]() Review komt zo |
Gesponsorde links | |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Beloofd om mijn keuze te publiceren, en doet dat bij deze. Ik he gekozen voor de Speck Candyshell voor eigen veiligheid. Bevalt me uitermate goed! Heb hem net 1 uurtje en hij zit erg straks om het toestel. Wordt zoiezo goed beschermd door de rubbere binnenkant. Wel wat prijzig maar het was een cadeautje (;p) en hij wordt denk best glad, wat NIET fijn op de fiets is.
Maar al met al, een prachtige case |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
![]() Hopelijk heb je er veel plezier (en veiligheid) mee ![]() |
|
|||
|
|||
![]() haha, dankjewel. het ziet er echt fantastisch uit! hij jan helaas NIET tegen krassen. maar dat maakt me niet uit zolang het maar niet op me iphone komt
![]() heb hem al 2x laten vallen: niets aan de hand. heerlijk dat rubber aan de binnenkant |
![]() |
Labels |
bumper, ex series, neo hybrid, satin silver, sgp |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SGP iPhone 4 Case - Linear Color Series Satin Silver | iKroes | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 30-05-11 00:57 |
Cover/case/screenprotector dilemma! | ardtieboy | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 21-03-11 09:40 |
iphone swichteasy neo hoesje | timvdn | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 22-08-08 14:56 |
|
|