SGP Neo Hybrid Ex Series - Satin Silver - iPhone 4 Case + Screenprotector discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben helemaal verliefd op mijn nieuwe SGP linear Review komt zo...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ben helemaal verliefd op mijn nieuwe SGP linear
Review komt zo |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Beloofd om mijn keuze te publiceren, en doet dat bij deze. Ik he gekozen voor de Speck Candyshell voor eigen veiligheid. Bevalt me uitermate goed! Heb hem net 1 uurtje en hij zit erg straks om het toestel. Wordt zoiezo goed beschermd door de rubbere binnenkant. Wel wat prijzig maar het was een cadeautje (;p) en hij wordt denk best glad, wat NIET fijn op de fiets is.
Maar al met al, een prachtige case |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hopelijk heb je er veel plezier (en veiligheid) mee |
|
|||
|
|||
haha, dankjewel. het ziet er echt fantastisch uit! hij jan helaas NIET tegen krassen. maar dat maakt me niet uit zolang het maar niet op me iphone komt
heb hem al 2x laten vallen: niets aan de hand. heerlijk dat rubber aan de binnenkant |
Labels |
bumper, ex series, neo hybrid, satin silver, sgp |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SGP iPhone 4 Case - Linear Color Series Satin Silver | iKroes | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 30-05-11 00:57 |
Cover/case/screenprotector dilemma! | ardtieboy | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 21-03-11 09:40 |
iphone swichteasy neo hoesje | timvdn | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 22-08-08 14:56 |
|
|