Sterk spul, die schermfolie van Invisible Shield! discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb er 1 die de zijkanten en de achterkant beschermt. Is van hard kunstof. Gekocht in de Applestore hier in Apeldoorn. Alle knoppen vrij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hallo,
Heb er 1 die de zijkanten en de achterkant beschermt. Is van hard kunstof. Gekocht in de Applestore hier in Apeldoorn. Alle knoppen vrij en verder goed beschermt. Ik geloof dat de prijs 19,95 was weet niet meer zeker. Groet, Rien |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Jongens, ik heb net deze invisible shield besteld bij zagg zelf.. voor €17,46 incl shipping.
Voor degenen die ook iets bij zagg willen kopen, hier 2x 20% korting! Dit kreeg ik in m'n mail bij de bestelling. Dus wanneer je aftrekent bij zagg moet je 1 van deze codes invullen en je krijgt 20% korting! Code 1: xvp2wh [gebruikt] Code 2: ew8l2p [gebruikt] (dat ging hard!) Zie www.zagg.com Veel geluk d'r mee! Laatst gewijzigd door DJTizio; 17-08-08 om 18:44. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb het net besteld en de eerste code gebruikt. De volgende codes kunnen weer gebruikt worden voor 20% korting: Code 1: 5l4rpm Code 2: 8bytp9 |
|
|||
|
|||
Heb er ook maar ineens een besteld
Hier is een code, andere gebruik ik zelf nog opnieuw :$ sbb8c8 |
|
|||
|
|||
Waarom gewoon in je mailbox laten zitten als je er ook anderen blij mee kan maken toch? misschien heb ik ooit nog wel zo'n ding nodig maar dan zijn de codes toch allang verlopen..
SeppaR heb je die van mij genomen? dan verander ik mn post even.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Die andere code gebruik ik hoogstwaarschijnlijk om nog een zakje oid bij te bestellen, maar dit weet ik nog geen 100% zeker.. Doe ik dit niet wordt die hier wel gepost. |
|
||||
|
||||
goed idee guys! blijf die codes maar geven heeft iedereen dr wat aan!
goed idee!
|
|||
|
|||
ook eentje besteld..
1 kortingscode ga ik houden voor mijn reserve te bestellen de 2de is voor iemand hier. a8s9mj b.t.w. via google kan je ook wel wat codes vinden die nog werken. |
|
|||
|
|||
Ik heb er ook 1 besteld hoop dat het echt zo goed is als iedereen zegt
Hier nog een kortingscode! am8mcp |
|
||||
|
||||
ik ben lui maar hoeveel kost die invisibleshield met verzenden en met korting dr al af?
|
|
|||
|
|||
ik heb zonder korting €17,46 betaald, verzenden is gratis (als je 3 dagen sneller wil kost het je iets van €5, anders is het 6-9 dagen) dus -20%= €13,69
Je zal echter wel met creditcard of paypal moeten betalen.. In Nederland kun je er ook aan komen, alleen de voorraad is op dus het duurt ook een dag of 6-7 en hij kost €30 incl. verzendkosten (die toch weer €6 zijn ofzo) Met korting ruim het dubbele dus. |
|
|||
|
|||
Hallo mijn mede (toekomstige) iphone gebruikers
Hier nog een kortingscode: 8yn23t |
|
|||
|
|||
Vorige week in Engeland besteld en met 7 dagen in huis. Het pakketje in gesloten envelop was trouwens geopend en het schoonmaakdoekje dat er bij hoort te zitten zat er niet in.
Ik heb gisteren de invisible shield op mijn nieuwe Iphone geplakt. Ik ben er niet enthousiast over. Ben er anderhalf uur mee bezig geweest en het lijkt of het niet goed past. De voorkant gaat nog wel. Langs de randen heb je nog 2 mm die niet bedekt is. De voorkant zit er strak op maar ondanks zeer goed schoonmaken vooraf heb ik twee verticale streepjes. De achterkant vind ik een drama. Ik ben niet onhandig of zo maar ik heb na tig keer opnieuw beginnen de hoekjes en randjes er maar afgeknipt want dat wordt niks. Ik denk niet dat ik het er op laat zitten. |
|
|||
|
|||
Die verticale strepen heb ik ook een aantal weken gehad en had hem ook goed schoongemaakt.Ik heb Zagg gemaild en krijg voor 3,95 US Dollar een nieuwe. Maar ik ben bang dat op de touchscreen de strepen blijft houden.
Mijn vrienden hebben deze verticale strepen ook op hun Iphones. Deze zijn best storend bij het browsen. Ook bij mij was het pakketje al open gemaakt. En de hoekjes achterin is een drama, toch vind ik al met al de bescherming prima. Deze Invisible Shield is niet te vergelijken met andere shields op de markt. Bescherming is prima, maar toch met wat haken en ogen. |
|
|||
|
|||
Ik heb zelf vanochtend me schild er op zitten plakken en ben zelf best tevreden.
Aan de randen blijft er inderdaad nog wel een stukje open, maar ja het scherm waar je op kijkt en het belangrijkst is blijft beschermd, dus beschadiging aan de rand neem ik ook voor lief. Wat de achterkant betreft... Ik heb inderdaad ook lang zitten kutten. Ben tijdens het plakken van de achterkant nog naar de website van zagg geweest en de instructie video bekeken. Daar zeggen ze dat je 5 minuten moet wachten zodat de vloeistof enigszins opdroogt en dan worden de randen makkelijker te plakken. En als een waar wonder gebeurde dat ook. Vind het best geslaagd voor een eerste keer. Heb geen strepen op me scherm op een klein stofje na. En de hoeken ben ik ook best tevreden over. Echt onzichtbaar is het niet, maar het zou je niet snel opvallen. TIP: Kijk voor het plakken voor plaktips op de site van zagg. Stond bij mij op de verpakking aan de binnenzijde. Zeker de moeite waard |
|
|||
|
|||
hehe was allemaal maar zo sterk
|
|
||||
|
||||
ik heb em ook ben er erg blij mee, ben nog steeds krasvrij
|
|
|||
|
|||
hier zijn nog twee nieuwe kortingscodes voor zagg:
mfx6bw 2df061 |
|
||||
|
||||
Heb ook eventjes de Invisible Shield erop gehad en ik moet eerlijk zeggen dat ie niet zo 'Invisible' is als ze beweren.
Als je de iPhone wat schuin houd dan zie je hem heel goed zitten aan de hand van streepjes op het scherm. Ja, ik heb perfect de instructies gevolgd. Vroeger had ik een gewoon plastiek op mijn iTouch en dit was absoluut niet zichtbaar. Dit is voor mij ook een vereiste en tot op heden nog niets gevonden voor mijn iPhone PS: wat off-topic: als je een volledige Invisible Shield wil overnemen (voorkant eventjes erop geweest, achterkant nog nooit gebruikt) mag je me PM-en met een bod.
|
||||
|
||||
Nog twee codes voor de liefhebbers:
8d7qv9 t1ksqp succes! Erik |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Invisible SHIELD voor iPhone 4 | Tim4444 | iPhone accessoires en onderdelen | 17 | 21-08-10 16:50 |
Deathgrip in ZAGG Invisible Shield | I-Travel | iPhone algemeen | 13 | 17-08-10 18:44 |
ZAGG Invisible shield | francebramie | iPad algemeen | 5 | 21-07-10 22:03 |
Invisible Shield - welk merk best | kwakkwakje | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 25-01-09 21:10 |
Problemen met Invisible Shield | Yash100 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 18-08-08 22:15 |
|
|