Sterk spul, die schermfolie van Invisible Shield! discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoe maakt ge zo ne screenprotector zuiver ? mijne hing perfect , maar toen ik mijne gsm terug aanzette, en ge zag ne witte achtergrond, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe maakt ge zo ne screenprotector zuiver ?
mijne hing perfect , maar toen ik mijne gsm terug aanzette, en ge zag ne witte achtergrond, dan zag ge pas hoeveel vuil eronder zat, kheb m eraf gehaald en proberen zuiver te maken, maar het wordt alleen maar erger, iemand een idee? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Jammer van je huidige protector, ben bang dat je een nieuwe zult moeten aanschaffen. @ hieronder: helaas Laatst gewijzigd door sNicker; 21-09-08 om 12:52. |
|
|||
|
|||
ik dacht dat alles stofvrij was tot ik de gsm aanzette
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Invisible SHIELD voor iPhone 4 | Tim4444 | iPhone accessoires en onderdelen | 17 | 21-08-10 16:50 |
Deathgrip in ZAGG Invisible Shield | I-Travel | iPhone algemeen | 13 | 17-08-10 18:44 |
ZAGG Invisible shield | francebramie | iPad algemeen | 5 | 21-07-10 22:03 |
Invisible Shield - welk merk best | kwakkwakje | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 25-01-09 21:10 |
Problemen met Invisible Shield | Yash100 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 18-08-08 22:15 |
|
|