Swiss charger iphone 4 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik kwam vandaag in krant van marktplaats deze case en lader in een tegen voor iphoine 4 Iemand hier ervaring mee lijkt me best ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Swiss charger iphone 4
Hallo ik kwam vandaag in krant van marktplaats deze case en lader in een tegen voor iphoine 4
Iemand hier ervaring mee lijkt me best handig zo kan je bijvoorbeeld al 2x langer met je iphone mee doen.. Hier ook al een video gevonden over de zelfde product YouTube - Funda para iPhone 4G iPower de Swiss Charger
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
jah ik heb het ook gehad op mijn iphone 3 ! dit is echt een toppertje! maar de cover is zo grof altijd maar wel idiaal!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone charger laadt IPAD niet op | MivO | iPad algemeen | 2 | 07-11-10 12:02 |
Car charger for iPhone | Tiffani | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 30-09-10 13:06 |
Solar charger ipod/iphone | lennardude | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 27-07-10 15:14 |
Solar charger case Iphone | francebramie | Koopinformatie Nederland | 1 | 01-06-09 20:52 |
|
|