Apple Case Program discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen Ik weet nog dat toen de iPhone 4 te koop was en er nog death grip was. Apple het apple case program maakte. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Apple Case Program
Hallo iedereen
Ik weet nog dat toen de iPhone 4 te koop was en er nog death grip was. Apple het apple case program maakte. Maar nu is mijn vraag bestaat het nog steeds want ik wil graag de apple bumper case zwart kopen. Want via het apple case program krijg je de case gratis. Alvast bedankt
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat 'gratis' was maar voor een beperkte periode. Je zult zo'n case of bumper nu moeten betalen.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Case program | Talking Carl | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 16-11-10 14:59 |
Case Program | Talking Carl | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 22-10-10 19:45 |
apple Iphone 4 case program. | Talking Carl | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 28-09-10 10:52 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
Iphone 4 Case Program | Danny | iPhone Apps | 3 | 11-08-10 09:30 |
|
|