waar iphone case halen? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar iphone cases, en ik kwam uit op de volgende site : Popular iPhone Cases | Society6 Ik vind ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
waar iphone case halen?
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar iphone cases, en ik kwam uit op de volgende site : Popular iPhone Cases | Society6 Ik vind de cases erg mooi, maar heb 1 probleem. Het is vanuit het buitenland. Weet iemand waar ik zulk soort cases kan halen/bestellen in nederland? Paar voorbeelden van de site: |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoi, weet niet precies welke hoesjes je interessant vind op die site; maar je kunt op Ebay ook mooie cases vinden voor goede prijzen.
6pcs African Amorous Feelings Case for iPhone 4G N38 | eBay Ik krijg Zaterdag mijn iphone, en heb inmiddels via Ebay en Marktplaats 3 cases besteld
|
|||
|
|||
http://wwwchina2nl.com/ kan je ook voor onderdelen terrecht, heb er laatst wat gekocht en ontving het binnen een dag.
|
|
|||
|
|||
Google eens op "iphone 4 hoesjes" en je komt een heleboek shops tegen...
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat ik zou niet verbaasd zijn dat iemand naar buiten is gekomen met dit:
TinyDeal - Remembering Steve Jobs - China Wholesale, Online Shop, Dropship, Free Shipping Remembering Steve Jobs beschermende plastic achterkant van de behuizing voor de iPhone 4 Als u houdt van uw iPhone en u wilt Steve Jobs het leven van werken en prestaties herdenken deze beschermende case is een zeker vuur manier om het te doen. Het beschikt over Steve Jobs met een blik van zijn diep in gedachten planning leest u hoe u al van ons leven beter met zijn grote prestaties en de wereld te veranderen producten. Welke betere manier om je iPhone te beschermen dan met Steve staan beschermen tegen stoten, Dings, slijtage en krassen! AfrikaansAlbanianArabicArmenianAzerbaijaniBasqueBelarusianBulgarianCatalanChinese (Simplified)Chinese (Traditional)CroatianCzechDanishDetect languageDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGeorgianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatinLatvianLithuanianMacedon ianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSw edishThaiTurkishUkrainianUrduVietnameseWelshYiddish⇄AfrikaansAlbanianArabicArmenianAzerbaijaniBasqueBelarusianBulgarianCatalanChinese (Simplified)Chinese (Traditional)CroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGeorgianGermanGreek Haitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatinLatvianLithuanianMacedon ianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSw edishThaiTurkishUkrainianUrduVietnameseWelshYiddish 侦测语言 » English AfrikaansAlbanianArabicArmenianAzerbaijaniBasqueBelarusianBulgarianCatalanChinese (Simplified)Chinese (Traditional)CroatianCzechDanishDetect languageDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGeorgianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatinLatvianLithuanianMacedon ianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSw edishThaiTurkishUkrainianUrduVietnameseWelshYiddish⇄AfrikaansAlbanianArabicArmenianAzerbaijaniBasqueBelarusianBulgarianCatalanChinese (Simplified)Chinese (Traditional)CroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGeorgianGermanGreek Haitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatinLatvianLithuanianMacedon ianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSw edishThaiTurkishUkrainianUrduVietnameseWelshYiddish 侦测语言 » English Laatst gewijzigd door harnybaby; 05-11-11 om 05:49. Reden: iets veranderen |
|
|||
|
|||
wel grappig ze hebben de vlag van (ik denk) de Antillen bij Nederlands gezet
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
waar zo af te halen | mandyrichard | iPad algemeen | 73 | 01-08-10 13:56 |
iPhone 4 simlockvrij, waar te halen? | lucas.ajax | Koopinformatie Nederland | 3 | 09-07-10 15:43 |
Waar gaan jullie de 3G S halen? | dylanspronck | Koopinformatie Nederland | 11 | 25-06-09 20:38 |
Ga je de iPhone 3G meteen op 11 juli halen / Waar ga je de iPhone halen en welke? | Tijn1 | Chat en geruchten | 74 | 10-07-08 21:07 |
Hoe laat en waar ga je vrijdag de 3G halen? | remco1111 | Archief | 1 | 10-07-08 10:51 |
|
|