Hulp gezocht krijg AV kabel niet aan de praat discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Ik heb vandaag een Apple component-AV-kabel gekocht en wou deze aansluiten op me tv maar helaas het lukt niet. Ik heb op 1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hulp gezocht krijg AV kabel niet aan de praat
Beste leden,
Ik heb vandaag een Apple component-AV-kabel gekocht en wou deze aansluiten op me tv maar helaas het lukt niet. Ik heb op 1 tv de onderste aansluiting plus nog eens aan de achterkant van de tv de audio ingangen. Nu hheb ik het idee dat ik de kabel voor niks heb gekocht en deze niet bruikbaar is op mijn TV's. En op me andere tv heb ik alleen de volgende aansluitingen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
nee aan de foto's te zien heb je enkel een composiet en s-video
aansluiting en daar kun je geen component kabel op aansluiten helaas |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Krijg iPhone niet aan de praat na update 3.1 | Sonett24 | Jailbreak | 2 | 04-10-09 13:51 |
krijg iPhone 3G 16GB niet aan de praat !! | redfoot | iPhone algemeen | 15 | 31-03-09 15:24 |
ik krijg edge niet aan de praat | berend | Archief | 3 | 12-02-08 22:53 |
Krijg Wi-Fi niet aan de praat | bobke1 | Archief | 20 | 04-12-07 16:19 |
krijg iphone 1.02 niet meer aan de praat | langejan | Unlock [archief] | 5 | 01-12-07 16:46 |
|
|